“Dhr”

De Hertog Van Arenberg
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
16 november 2019 beoordeeld

Een vriendelijke verwelkoming zeer ruime keuze en vriendelijke bediening en was verrast van de prijs prijs/kwaliteit aan te raden voor iedereen

Datum van bezoek: november 2019

3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename sfeer, ruime verzorgde schotels . Vriendelijke bediening , gewoonweg een aanrader. Prijs /kwaliteit top. We komen hier terug!!!

Datum van bezoek: februari 2017
16 oktober 2019 beoordeeld

van het aperitief, tot het dessert was alles heel lekker, een aanrader voor iedereen, je moet er eens geweest zijn, wij komen zeker terug

Datum van bezoek: mei 2019
15 juni 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten, vlotte vriendelijke bediening die goed rekening houden met je aperotijd. Er is een heel uitgebreide kaart, voor elk wat wils. De scampi-bereidingen en de cote a l'os zijn mijn favoriet!!!

Datum van bezoek: juni 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant , top bediening en het eten was echt subliem , een pluim voor de kok! Wij komen zeker terug .

Datum van bezoek: mei 2019

Reizigers die De Hertog Van Arenberg bekeken, bekeken ook

Koekelare, West-Vlaanderen

In De Hertog Van Arenberg geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.