“etentje met zus”

De Hertog Van Arenberg
Geclassificeerd als nr. 3 van 16 Restaurants in Koekelare
Keukens: Belgisch
16 oktober 2019 beoordeeld

van het aperitief, tot het dessert was alles heel lekker, een aanrader voor iedereen, je moet er eens geweest zijn, wij komen zeker terug

15 juni 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten, vlotte vriendelijke bediening die goed rekening houden met je aperotijd. Er is een heel uitgebreide kaart, voor elk wat wils. De scampi-bereidingen en de cote a l'os zijn mijn favoriet!!!

Datum van bezoek: juni 2019
30 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig restaurant , top bediening en het eten was echt subliem , een pluim voor de kok! Wij komen zeker terug .

28 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag lekkere dagschotel prijs kwaliteit oke vriendelijk gezellig rappe bediening komen terug wisten niet dat het marktdag was dus gezellig druk .lekkere broccolisoep hamburger kroketten en erwtjes en champignons meer dan genoeg

25 mei 2019 beoordeeld

Mooi, gezellig en warm kader. Zalig lekkere keuken! Goede bediening en zeer vriendelijke uitbaters! Een warm onthaal en uitzonderlijk lekkere huisgemaakte picon vin Blanc

Reizigers die De Hertog Van Arenberg bekeken, bekeken ook

Koekelare, West-Vlaanderen

In De Hertog Van Arenberg geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.