Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Batterie Pommern

Batterie Pommern die de "opvolger" was van onofficiële Batterie Predikboom en waar nu het het Lange ... meer lezen

Beoordeeld op 6 april 2021
pvv8
Moorsel, België
Bijzonder mooi museum.

Bijzonder mooi museum. Zeer goed gedocumenteerd. Audiovisuele presentaties. Volledig overzicht van ... meer lezen

Beoordeeld op 21 juni 2020
IvyB369
Bredene, België
Lees alle 219 beoordelingen

Beoordeeld op 3 juli 2019

Het museum is niet al te groot maar zit vol met documentatie. Voor onze groep hadden we een gids geboekt die ons adhv een verhaal door de tentoonstelling leidde. De opstelling is weldoordacht en zeer verzorgd. Speciaal is ook de simulatie van de vlucht van een kanonskogel vanuit Koekelare naar Duinkerke, waarbij je op de film de route in de lucht volgt gedurende de feitelijke duur van zijn traject.

Datum van activiteit: maart 2019
Beoordeeld op 30 mei 2019 via mobiele applicatie

Bij aankomst even moeten wachten om inkom te kunnen betalen MAAR achteraf bleek dat de persoon van het onthaal een zeer duidelijke en interessante uitleg gaf over het bezoek van het museum! Dus dit was zeker geen minpunt achteraf gezien! Meneer wist ons dadelijk te boeien met leuke weetjes die we nog niet kende! En zijn enthousiasme en kennis is bewonderenswaardig! Het museum is zeer modern. Veel meer info dan je zou verwachten. Wij hebben het zonder audio gedaan omdat we graag lezen maar ik raad iedereen toch aan de audio te nemen voor €2 meer want er is veel om te lezen! Naderhand nog een mooie wandeling gemaakt en een lekker ijsje gegeten. Het was een zalige dag!

Datum van activiteit: mei 2019
Beoordeeld op 16 mei 2019 via mobiele applicatie

Een van de betere oorlogsmusea in west Vlaanderen, met de nadruk op het regionale en het leven aan de Duitse kant van het front.

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Vandaag in het Lange Max museum in Koekelare geweest. Met de audiotour kreeg ik veel en uitgebreide informatie over de Duitse kant in de eerste Wereldoorlog, hier wist ik nog niks van.
Samen met de Flander Fields museum en Paschendale museum een must om te bezoeken!

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon in dit museum geweest. Een lange tour maar wat hebben wij genoten. Zeer zorgvuldige en complete informatie.
Het museum is echt anders vergeleken bij andere WO 1 musea daar het de Duitse kant belicht. Maar ook veel aandacht besteed aan de gevolgen van een bezetting en inkwartiering voor een Vlaams dorp.