Vandaag geopend: Gesloten
Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Batterie Pommern

Batterie Pommern die de "opvolger" was van onofficiële Batterie Predikboom en waar nu het het Lange ... meer lezen

Beoordeeld op 6 april 2021
pvv8
Moorsel, België
Bijzonder mooi museum.

Bijzonder mooi museum. Zeer goed gedocumenteerd. Audiovisuele presentaties. Volledig overzicht van ... meer lezen

Beoordeeld op 21 juni 2020
IvyB369
Bredene, België
Lees alle 219 beoordelingen

Beoordeeld op 27 april 2019 via mobiele applicatie

Samen met mijn zoon in dit museum geweest. Een lange tour maar wat hebben wij genoten. Zeer zorgvuldige en complete informatie.
Het museum is echt anders vergeleken bij andere WO 1 musea daar het de Duitse kant belicht. Maar ook veel aandacht besteed aan de gevolgen van een bezetting en inkwartiering voor een Vlaams dorp.

Datum van activiteit: april 2019
Beoordeeld op 25 februari 2019

Het Lang Max Museum in Koekelare is meer dan de moeite waard om te bezoeken en als je het museum met je bezoek vereert dan moet je beslist de moeite doen om in de bijhorende cafetaria te gaan middag- en/of avondmalen. Het is sober ingericht, maar de scampi's van het huis zijn enorm lekker. Bazin Celien zal je samen met haar mama en in de zomermaanden haar personeel, hartelijk verwelkomen en je culinait verwennen. Ook de steak met frietjes en bearnaisesaus hebben mij al meermaals verrast. Kortom heel lekker tegen een betaalbare prijs.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 10 februari 2019

Proficiat aan alle mensen die hier een steentje aan hebben bijgedragen!!
Op een boeiend gebrachte manier leer je niet alleen de geschiedenis van de Lange Max kennen, maar zie je via de tentoonstelling vooral foto's en info hoe het er toen aan toeging.
De geschutbedding doet je nog maar eens stil staan bij wat zoveel mensen voor onze vrijheid hebben gedaan.

Datum van activiteit: februari 2019
Beoordeeld op 30 januari 2019 via mobiele applicatie

Omdat het niet druk was in het museum kregen we een gratis rondleiding. De gids heeft op een enthousiaste manier gesproken en we waren erg onder de indruk van het goed opgezette museum.

Datum van activiteit: januari 2019
Beoordeeld op 4 november 2018 via mobiele applicatie

Midden de velden boeiend museum ontdekt. Mooi gedocumenteerd. Professionele tentoonstelling. Geschiedenis van ‘Lange Max’ is verrassend.

Datum van activiteit: november 2018