“snelle hap na fietstochtje”
Beoordeling van 't Vosmotje

't Vosmotje
Geclassificeerd als nr. 6 van 14 Restaurants in Koekelare
26 augustus 2017 beoordeeld

Heel vriendelijke bediening met humoristische interactie van (jobstudent ?) Jonas.
Croque madame heel lekker, vers, ruime portie. Aangenaam zitten, ook vooraan de zaak. Binnen mooi aangeklede zaak, gezellig interieur.
Wordt zeker weer een bezoekadresje bij een volgende fietsuitstap of voor een uitgebreider etentje!

Schrijf een beoordeling

6 augustus 2017 beoordeeld

zeer vriendelijk, rustige terras, aangenaam binnen zitten. Zeer lekker en vers van de pers! zeker een aanrader!

17 juli 2017 beoordeeld

Na een uitstap willekeurig dit restaurant bezocht.
Bij onze cava's geen hapje of zoutje.
Garnaalkroketten met weinig garnalen.
En wat het ergste was, de frieten waren oude frieten die men even terug in de friteuse had gedaan. Waarschijnlijk omdat we zowat de eerste klanten waren. Denkt men nu echt dat de klanten dit niet smaken?
Koele ontvangst.
Ons zien ze niet meer terug

11 juli 2017 beoordeeld

Vriendelijk bediend,lekker gegeten op mooie locatie. Parking geen probleem met de markt aan de overzijde. Toch rustig en mooi terras aan de achterzijde .

4 juli 2017 beoordeeld

zeer lekker prachtig buitenterras vlotte bediening mooie locatie een aanraders voor wie eens wil eten in de rust en stilte van een mooie omgeving

Reizigers die 't Vosmotje bekeken, bekeken ook

Koekelare, West-Vlaanderen

In 't Vosmotje geweest? Deel je ervaringen!