“Prachtige tuin, met zicht op de paardenweide”
Beoordeling van Orshof restaurant

Orshof restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Neerglabbeek
Keukens: Belgisch, Frans
10 juli 2021 beoordeeld

Bij mooi weer in de grote en mooie tuin kunnen genieten van het uitzicht. Wat moet je meer hebben?
Het eten was niet slecht, maar miste beetje verfijning. Ook eerder beperkte kaart.

Datum van bezoek: juli 2021

6 juli 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie locatie. Unieke uitstraling. Heerlijk eten en mooie vergaderruimtes in de tuin. Je kan ook in serres zitten met zicht op de vijver en/of de tuin

Datum van bezoek: juli 2021
11 juni 2020 beoordeeld

We hadden dit restaurant gekozen om de verjaardag van mijn man te vieren en het is ons zeer bevallen. Zeer vriendelijk onthaald en bediend. Alles tot in de puntjes verzorgd. Bedankt om voor mijn dochter een heerlijke sabayon te bereiden omwille van haar lactose intolerantie. Zalig om na al die maanden nog eens gezellig uit eten te gaan.

Datum van bezoek: april 2020
Frank_Orshof, Eigenaar van Orshof restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 juni 2020

Dankjewel voor jullie bericht. Graag tot binnenkort op Orshof.

2 maart 2020 beoordeeld

Restaurant gaan eten. 2 grote blaffende honden binnen in restaurant kleine ruimte. Splinters ijzer in saus van blik. Vriendelijke garcon. Maar ga er geen 2 de keer.

Datum van bezoek: maart 2020
Frank_Orshof, Eigenaar van Orshof restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Dag Alex, honden zijn toegelaten op Orshof. Maar we hebben voldoende ruimtes, zodat er zeker ook een plek is zonder last van de honden te hebben. Vraag dat gerust aan de bediening. Ze geven u met plezier een andere plek.
Onze sauzen worden zelf gemaakt. Ze komen niet uit blik. Sommige ingrediënten wel (vb tomatenpuree). Ik zou dus echt niet weten hoe er blik in uw saus kan geraken.
Ik vind het spijtig dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldaan heeft. En ik kan er nu niets meer aan doen.
Meld zoiets volgende keer onmiddellijk aan de bediening. Dan kunnen we nog iets doen.
Mvg
Frank Van Orshoven

6 december 2019 beoordeeld

Wij zijn tijdens ons weekje vakantie in de buurt driemaal langs geweest in deze zaak. 1x voor een drankje met hapje, 1x lunch en 1x uitgebreid diner.
Wij werden steeds hartelijk ontvangen. De beide obers die we mochten ontmoeten kennen hun vak en doen er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Ze verdienen allebei een pluim.
De maaltijden zijn zeer verzorgd en heel lekker. Mijn man genoot van de wildgerechten. Ik kwam als vegetariër ook zeker aan mijn trekken. Zelfs mijn amuse werd ongevraagd aangepast tot een vegetarische versie. Kleine details, die wel een verschil maken. Prijs/kwaliteit is prima in orde.
De open haard zorgt voor een extra tintje gezelligheid na een koude boswandeling. Als we nog eens in Limburg zijn, komen we zeker opnieuw langs.

Datum van bezoek: december 2019
Frank_Orshof, Eigenaar van Orshof restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Dank voor jullie beoordeling. Graag tot volgende keer.
Frank Van Orshoven

Reizigers die Orshof restaurant bekeken, bekeken ook

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

In Orshof restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.