“Hemelse varkenswangetjes van het bruine Duroc zwijntje.”
Beoordeling van Orshof restaurant

Orshof restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Neerglabbeek
Keukens: Belgisch, Frans
9 juli 2019 beoordeeld

Eigenlijk kom ik letterlijk al járen in het Orshof : een trappistje drinken na een fiets- of wandeltocht. Nieuwjaarsdineetjes met de uitgebreide familie, gepersonaliseerde brunch met de schoonfamilie, countryfares, maar ook talloze etentjes met mijn bevallig vrouwtje of onlangs nog een wijnproeverij. Ik merkte nu pas op dat ik nog nooit het zeer goede gevoel dat ik bij het Orshof heb hier op Tripadvisor gedeeld heb.
Wat deed mij dit inzien : een heerlijk bord Duroc varkenswangetjes. Een eerlijk bord ook, royale portie, sublieme textuur en vergezeld van de perfecte biersaus. Denk ook eens een kommetje zeer heerlijke zelfgemaakte frittekes, dit alles samen met iemand die je zeer graag ziet aan de grote ronde tafel langs de pont in hun hemelse tuin en je beseft dat een zondagmiddag er waarschijnlijk niet veel beter kan uitzien.
Ik werd zowaar spontaan gelukkig van de heilige drievuldigheid : locatie, gerecht en gezelschap. Vorig weekend enorm genoten én overmorgen terug naar Neerglabbeek, of al places ! Nu met een bevriend koppel die enorm benieuwd zijn naar de wangetjes die ik al 10 dagen loop te bewieroken.
@ de chef : zorg dat je donderdag om 18uur nog zeker 4 porties in huis hebt. Mijn mond-aan-mond heiligverklaring lokt nieuw cliënteel voor jullie.

Datum van bezoek: juli 2019
Frank_Orshof, Eigenaar van Orshof restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 december 2019

Dag Marc, dank voor je beoordeling en graag tot binnenkort op Orshof.

12 mei 2019 beoordeeld

Wij waren uitgenodigd voor een familiefeest in de Orshof in Neerglabbeek. De mooie omgeving verraste ons. Wij werden naar onze feestzaal geleid door vriendelijk personeel. Het aperitief volgde snel en vervolgens was iedereen aan tafel voor het diner. De service was vlot en heel vriendelijk. Het eten was van goede kwaliteit, lekker en mooi opgediend. Werkelijk een aanbevelenswaardig adres.

Datum van bezoek: mei 2019
Frank_Orshof, Eigenaar van Orshof restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 juni 2019

Dank voor je beoordeling en graag tot binnenkort op Orshof.

7 mei 2019 beoordeeld

Een weekendje weg met ex-collega's...
De omgeving is "fabuleus" .De ruimtes binnen zijn verademend. Bij goed weer moet het buiten nog fantastischer zijn !!
Lunch, Diner & ontbijt waren zéér OK zonder meer.
De kamer helemaal in de stijl (dus oud en antiek) wel comfi
Een prima weekend !

Datum van bezoek: mei 2019

Dag Cris,

dank voor je beoordeling en graag tot binnenkort op Orshof.

5 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze mensen samen zijn een voorbeeld van klantvriendelijkheid.

Steeds oprecht attent, 6 dagen lang.
Lekker gegeten van gerechten met liefde geserveerd en klaargemaakt. Voor elke vraag een antwoord en open voor feedback.

Hier hebben we een kennis gemaakt en komen we zeerzeker weer, bedankt Frank en crew

Datum van bezoek: oktober 2018

Dank voor je beoordeling en graag tot binnenkort op Orshof.

9 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Waren hier met een groep gaan eten. Eten was prima, presentatie was ook oké maar voor die prijs mag er ook zeker aandacht geschonken worden voor die dingen die het eigenlijk af kunnen maken. Zo bvb dingen die beter kunnen, tafels tegen mekaar zetten die niet even breed zijn, of peper en zout op tafel zetten van het merk Boni, of iets bestellen en niet krijgen, dikwijls herhalen en dan komt het uiteindelijk wel, of de laatste drup uit een wijnfles halen en aanvullen met andere overschotjes. Van de buitenruimte is iets mooi te maken, maar lijkt slordig en vervallen. Neen, hier is alles aanwezig om er een topper van te maken, maar je moet het ook doen natuurlijk.

Datum van bezoek: september 2018
Frank_Orshof, Eigenaar van Orshof restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2018

Dag PGLMF,

Dank voor uw beoordeling.
Ik neem uw opmerkingen mee, en probeer er iets mee te doen.
Sommige opmerkingen begrijp ik niet goed. Zo zie ik niet in wat er verkeerd is met Boni. Dit is het premium huismerk van de Colruyt Group (onze grootste klant, we proberen er daarom ook wat aankopen te doen). De pepers en zouten zijn zeker zo goed als die van andere merken. We zouden graag genoeg houten pepermolens aankopen, maar op het terras verdwijnen ze als sneeuw voor de zon.
Wat de wijn betreft: vroeger hadden wijnen bezinksel. Jongere wijnen hebben dit niet meer. De wijn is dan ook lekker tot de laatste drup. Het lijkt me logisch dat flessen wijn leeg geschonken worden. Als we de flessen niet volledig schenken, krijgen we de opmerking dat we proberen meer flessen te verkopen.
Enkele van onze tafels zijn niet even breed. Normaal gezien staan deze tafels ook niet tegen elkaar, maar voor een grotere groep zetten we ze met plezier tegen mekaar. Er zit dan een klein verschil in breedte.
Kan u me aangeven welke datum u er was? Dat geeft me de gelegenheid om aspecten van uw opmerkingen te bespreken met de juiste personen.

Reizigers die Orshof restaurant bekeken, bekeken ook

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

Opglabbeek, Limburg Province
Meeuwen-Gruitrode, Limburg Province

In Orshof restaurant geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.