27 november 2017 beoordeeld

Net met 2 gezinnen terug van een dagje in deze b&b. Plaats om te parkeren is er genoeg, wij werden onmiddellijk vriendelijk door de hond begroet aan onze auto (vriendelijk plasje tegen de wielen van 1 wagen was er ook bij) Toen we de hond zagen schrokken we wel, maar het was een rustige hond. Binnen was het sfeervol, de ontbijtruimte zag er goed en uitnodigend uit. De eigenaar vertelde ons wel een paar adresjes waar we konden gaan eten die avond. Wij hadden 2 familiekamers, die zagen er beiden best leuk en verzorgd uit, de badkamer was zeer ruim en alles was er aanwezig, de kinderkamers hadden mooie beschilderingen, maar helaas waren onze zonen (16j) daar iets te oud voor. Heb je graag een breed bed, vraag dan kamer 4 (harder bed), want in kamer 2 is het bed smaller (zacht bed). Omdat wij vroeg weg moesten, zijn wij op het vroegste uur gaan ontbijten (8u30)(eerder kon niet), dit was bij ons allen toch wel een teleurstelling. Bij het lezen van de recensies van tevoren was dit precies dik in orde, volgens wat wij leesde was er keuze uit vele verschillende broodjes, op hun site staat ook dat ze werken met lokale producten. Wij vonden het eerder een simpel, gewoon ontbijt, het meeste stond in voorverpakte potjes op tafel. Er was niet voor iedereen een croissant, 2 chocoladekoeken, er stonden 5 sneden getoost brood voor 7 personen, en een versneden ciabattabrood, niks van pistolets of ander brood. Wij hebben nog wel brood bijgevraagd en gekregen ( enkel ciabatta, wat ik zeker geen brood vind om mee te ontbijten, veel korst, weinig vulling) Er was vers gesneden fruit, vers fruitsap, en verse yougurts. Keuze van het eitje was zacht of hard gekookt, geen spek, geen ander. Qua charcuterie en kaas, een 5 schijven in totaal. Kortom voor ons allen viel dit echt wel tegen.

Verbleef: november 2017, reisde met familie
18 oktober 2017 beoordeeld

Verzorgde B&B voor een weekendje westhoek met de mogelijkheid ook eens naar de kust te gaan. Ik heb deze B&B gekozen omdat honden er toegelaten zijn . We hebben de luxekamer genomen om praktische reden ( groter, stenen vloer gelijkvloers in teken van onze grote hond) .De kamer voldeed onze verwachtingen . Buiten is er plaats genoeg voor de hond op het erf. speeltuintje voor de kinderen zithoekjes, parking enz. Vriendelijke uitbaters die zelf ook een sociale hond hebben . Het ontbijt was lekker en verzorgd . Je kreeg ook advies voor restaurantjes in de ruime omgeving want in Oeren is niet veel te beleven .

Kamertip: De luxekamer is goed , maar de meerprijs mocht iets goedkoper zijn als je geen gebruik maakt van de jacuzzi ( ook geen uitleg )
  • Verbleef: oktober 2017, reisde met familie
6 april 2017 beoordeeld

Oeren Plage is een mooi, gezellig en stijlvol gerestaureerde hoeve. De kamer die we hadden beschikte over een grote badkamer met douche en bad.

Het ontbijt/leefgedeelte van de B&B is ruim en mooi ingericht.

Ontbijten is er een feest. Er is uitebreide keuze aan brood, beleg, eieren, fruit, yoghurts etc..

En dat alles aan een zeer redelijke prijs. Een prima uitvalsbasis voor een bezoek aan enkele kustgemeenten in de buurt, een fietstocht of wandeling.

• Verbleef: maart 2017, reisde met een partner
3 december 2016 beoordeeld

Oeren plage,is een supergezzelige,rustige B&b, waar wij graag verblijven! Super vriendelijke Gastheer, die het ons zo goed naar ons zin maakt!
Mooie,grote,rustige kamer,goed bed, bubbelbad en massage douche!
Het ontbijt ,smorgens,erg goed,overvloed aan broodjes,eiers,charcuterie,koffie,enfin niks te kort!
Wij kwamen hier al terug,zullen nog meer terugkomen!

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
10 november 2016 beoordeeld

kamer was in orde.luxe kamer genomen maar het was koud.goede wifi.ontbijt goed.
voor herhaling vatbaar.de uitbater is een erg sympathieke heer.niet ver van zee en veurne.zeer goed voor te wandelen langs de lo vaart!

• Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner