Hoogtepunten uit beoordelingen
Perfect!

Fantastische plaats om af te koelen op warme dagen. Veel ruimte, heerlijk gezwommen, vriendelijke ... meer lezen

Beoordeeld op 28 juli 2019
Katrijn D
Kortrijk, België
Heerlijk bronwater, authentieke locatie!

Deze zomer zijn we heel vaak naar de wouterbron gegaan. Ik ben geen fan van druk bezochte ... meer lezen

Beoordeeld op 19 april 2019
sarahdamiaens
Hasselt, België
via mobiele applicatie
Lees alle 10 beoordelingen

Beoordeeld op 20 mei 2018

Wat een idyllische setting! Kleinschalig, prachtig gelegen, super-zalig- zacht bronwater, je kunt er zelfs heerlijk eten in het hoogseizoen. Dit is echt een unieke plek voor jong en oud!

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 11 april 2017

Als je houdt van nattuur, een gezond zwemwater, een rustige omgeving, lekkere ops-ale, of een grieks slaatje ....één adres....maar zeg het niet te hard...

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 7 maart 2017 via mobiele applicatie

De wouterbron is een verborgen paradijsje tussen de bossen in Opoeteren! Heerlijk zwemmen in bronwater zonder chloor. Ook een heel lekkere keuken, vooral in de zomer heerlijke mixed grill en slatjes! De eigenaars zijn schatten van mensen! Ik ga er al mijn hele leven! Je kan zelfs verblijven in hun mooie landhuisjes enkel meters verderop. Zeker een aanrader om met vrienden tot rust te komen in de natuur!

Datum van activiteit: juli 2016
Beoordeeld op 24 september 2016

Het zwemmen in de Wouterbron is genieten. Geen chloor, gewoon natuurlijk zacht water, ruimte, lucht, een heropleving en na het zwemmen hebben we genoten van een gezellig drankje op het terras.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 1 mei 2015

De Wouterbron is een zalige zwemvijver met natuurlijk bronwater temidden van ene groot natuurdomein in Limburg. Ze hebben een grote grasweide en een zandstrand om je te leggen. Het zwembad is vrij groot, met een duikplank en een kinderbad. Een deel van het zwembad is niet toegankelijk voor zwemmers (rustgebied voor kikkers, salamanders etc.).

Je kan ook bootjes huren. Eten en drinken kan op bijbehorende terras.

Datum van activiteit: augustus 2014