eDreams
Lol.travel
Beoordeeld op 10 maart 2021

Beste verblijf ooit...
De gastvrijheid is top.
Kamers zijn zeer mooi en romantisch ingericht wat je dadelijk in een andere mindset verzet.
Echt een aanrader voor iedereen.
Lekker relaxen op de kamer of genieten van de natuur...

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 23 februari 2021

Een heel aangenaam guesthouse met een heel warm en gezellig interieur, en een ongelooflijk fantastische gastvrouw ! Anouk is definitely part of the success !

Een echte aanrader ! Ik ga daar heel zeker terug ... :-)

Datum van verblijf: februari 2021
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 9 december 2020

mooie gezellige b&b. super vriendelijke gastvrouw! Anouck doet je meteen thuis voelen. mooie kamer (suite Nobel) jammer dat er geen douche is. gelegen in een rustige wijk van waaruit je snel naar Natuurpark de Hoge Kempen kan.

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 11 november 2020

Vriendelijke ontvangen in prachtige locatie! En alles voorzien. Ze werken ook veilig! En dat is zeker belangrijk. Ik ben volledig ontspannen terug gekomen. Wandelwegen aanwezig en fietspaden ook!! Meer dan je ontdekken kan op een week. Ik heb ervan genoten.

Datum van verblijf: november 2020
Beoordeeld op 14 september 2020

De dame is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Waren zeer vroeg aangekomen en werden direkt warm onthaalt door een tasje koffie en croissant. Alles was prima in orde.
tip : bij het ontbijt misschien ook gerookte en/of gekookte ham.

Datum van verblijf: september 2020