Greenhouse B&B(Poelkapelle)
TripAdvisor
Zie aanbieding
  • Gratis parkeren
26 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed adres goede verzorging goede nette ruime kamers met leuke zitjes ontbijt zeer veel variatie en je mag gratis een lunch pakket maken voor tussen de middag het ligt aan een fiets route ze hebben verschillende fietsroutes liggen vooral de vredesroutevis een aanrader

Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
10 mei 2016 beoordeeld

dit was de eerste maal dat we naar die plaats op verlof gingen , wij werden goed ontvangen door de eigenaar met een tas koffie en een stuk taart
de kamers zijn mooi ingericht het is een ruime kamer en ook een ruime badkamer het ontbijt was lekker met zelfgemaakt brood en broodjes er was vlees en kaas aanwezig ,voor ons was er niets tekort , u moogt er een lunchpakket klaarmaken voor onderweg als je de vele begraafplaatsen gaat bezoeken ofwel zoals wij gedaan hebben elke dag gefietst , er komen veel engelse toeristen naar daar , de streek is er wel heuvelachtig maar wel de moeite waard
het is zeker een aanrader
gr
familie colman-meul

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
9 augustus 2015 beoordeeld

Tijdens onze wandeltocht "Gone West Light Front" bleven we hier slapen omdat deze B&B onze route kruiste. Je merkt onmiddellijk dat alles tot op de puntjes is afgewerkt, zowel de kamer als het ontbijt. Waarbij we overigens nog eens een lunch pakket bovenop konden maken. Voor ons wandelaars die de kans klein achtten nog een accommodatie om te eten te passeren in de voormiddag, waren hier heel blij mee!

• Verbleef: juli 2015, reisde met vrienden
3 november 2013 beoordeeld

Ik was hier met mijn echtgenoot, Tante en Nonkel begin november en verbleven er op een
prachtige plaats, waar we hartelijk verwelkomd werden.
De B&B heeft mooie ruime en propere kamers, voorzien van een gemeenschappelijke ruimte,
waar je in de avond kunt bijpraten met een drankje.
In de morgen staat een uitgebreid ontbijt op je te wachten.
Alles was met veel zorg klaar gezet.
Prijs kwaliteit de naam "B&B" waardig en zeker aan te raden.
Aan Dirk en familie hartelijk bedankt voor de ontvangst en doe zo verder. .

• Verbleef: november 2013, reisde met familie
14 oktober 2013 beoordeeld

Regelmatig stop ik op deze locatie met groepen. Wij gebruiken daar steeds de maaltijd die zeer uitgebreid is en van zeer goede kwaliteit. Men kan er tevens een bezoekje brengen aan het private museum dat door de landbouwer is opgebouwd met verschillende voorwerpen die hij op zijn landerijen heeft gevonden door de jaren heen. Nu nog steeds worden voorwerpen gevonden die hij dan ten toon stelt. De ontvangst is er steeds zeer hartelijk en de mensen zijn zeer vriendelijk. Je kan er zelfs privé verblijven in de mooie kamers die er ter beschikking zijn.

• Verbleef: juli 2013, reisde met vrienden