Beoordeeld op 3 augustus 2018 via mobiele applicatie

Nette kamer met alles erop en eraan.
Zeer vriendelijk onthaal. Super lekker ontbijt. Rustige omgeving met tuin met dieren. Kippen, konijnen, alpacca's kalkoen, poezen enz... dich bij Aarschot en Leuven....

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 27 april 2018 via mobiele applicatie

Op een goeie 20 km van Leuven, weg van de drukte. Dicht bij Aarschot en Westerlo. Zeer vriendelijk onthaal. Mevrouw doet alles om het de gasten naar hun zin te maken. Redelijk basic maar zeer proper en zeer goed bed. Ook gekend door werknemers van bedrijven op verplaatsing. Deze bezoekers zijn ernstig en rustig waardoor een kalme nacht gegarandeerd is. Lijkt me ook een goeie uitvalsbasis voor bezoek aan de Kempen.

Datum van verblijf: april 2018
Reistype: Reisde voor zaken