“Eerste keer en ook de laatste keer”
Beoordeling van Brasserie Kasteeltje

Brasserie Kasteeltje
Geclassificeerd als nr. 10 van 10 Restaurants in Rumbeke
Keukens: Belgisch, Frans
Beschrijving: Trendy brasserie gelegen in sterrebos te rumbeke. Keuze uit weeklunch, degustatiemenu of a la carte of suggesties Van harte welkom
20 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij kwamen met een vivaboxbon ter waarde van 50 euro.
Toen we daar aankwamen hadden we geen keuze .
Een steak en als voorgerecht: 1 kaaskroket.
We kregen onze steak. Dezelfde grootte als de mensen die een lunch namen.
Hij smaakte naar niets en de saus was echt niet lekker.
Ik at mijn steak niet op maar nam hem in een doekje mee naar huis.... voor de hond ( beter dan weggooien dachten we).
We riepen de baas erbij voor een andere bedenking: we vroegen hem waarom wij ook niet eens de hoeveelheid of de keuze van de lunch hebben gekregen. Hun lunch kost 16 euro !!!! En was een soep of haringfileetjes als voorgerecht, tongrolletjes of steak als hoofdgerecht en als dessert koffie of bavarois , samen 32 euro!! Dat is dan nog geen 50.
Nu moesten wij nog betalen voor onze koffie!
De baas werd onmiddellijk heel defensief en zei dat we veel meer vlees hebben gekregen dan de lunch en dat wij a la carte gegeten hebben. Hij zei dat we ook 250 gram vlees hadden in plaats van 150.
Moet nu wel lukken dat ik maar de helft van mijn vlees had opgegeten en de rest thuis kon wegen. Ik had nog precies 70 gram over...mijn steak was dus zeker ook 150 gram geweest.
Toen ik vroeg wat een persoon moet doen die geen vlees lust of mag eten zei hij: "dan kijk ik wat ik nog heb om te geven."... dus hij kon wel degelijk gerechten wisselen met die bon terwijl hij ons dat in het begin niet had gezegd integendeel hij zei: dat us wat jullie mogen eten met die bon.
Hij was heel onvriendelijk, eerlijk?
Hij heeft de keuze gemaakt om dit op tripadvisor te plaatsen. Was hij vriendelijk geweest en begripvol voor onze ontgoocheling..... dan waren we al iets verder geweest maar nu....
Ik zei hem nog: het is jouw keuze wat je hiermee doet.
Waarop ik hem wilde duidelijk maken dat als hij ons liet zitten met zo een slecht gevoel.... dit niet de beste reclame zou zijn.
Er is nog veel werk aan hun keuken en aan de klantvriendelijkheid.
Hij zou iets kunnen leren van zijn personeel. Die was vriendelijk.
Wij komen hier helaas niet meer terug.

19 augustus 2021 beoordeeld

Iemand uitnodigen voor een koffie bij jullie kan erg ontgoochelen zeker als je dan nog gaat voor de verwenkoffie! Daarom deze tip: bied de helft aan van wat er nu op het bord komt te liggen maar zorg ervoor dat alles kraakvers is! Dat voorkomt schaamte voor wie trakteert...

16 augustus 2021 beoordeeld

Een verwenkoffie en bijbabbelen met een vriendin. Dat is echt verwend worden! De grootte van die verwenkoffie (iets meer dan 11€) is wauw!
Het bolletje ijs, de kleine pannenkoek, het fruit: lekker, de chocolademousse is ok, de mokkamousse(?) is hard en uitgedroogd. We nemen slechts 1 hapje...Dan waag ik me aan de javanais.... Met mijn mes geraak ik er niet door, dan maar de laagjes losmaken en een hapje nemen. Wat een muffe smaak! Mijn smaakpapillen zijn naar de knoppen, ik durf niks anders nog proeven. Volgens mijn vriendin (ze laat de javanais wijselijk links liggen) is het fruittaartje ook niet lekker (1 hapje gegeten), het soesje wel. De andere 3 gebakjes laten we onaangeroerd. Dat kan tellen als antireclame!

13 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Etentje met mijn neef gewoon schande de gamba was aanrader ?? duur 26€klein 7stuks plat gekookt ipv gegrild ik bestel filet mignon die trouwens niets gekruid is en verkeerd gebakken op de rekening staat filet pure we vragen de wijnkaart er is geen maar de ober laat ons de keuze tussen 3 rode wijnen ik kies voor de spaanse dan komt de rekening 50€voor de wijn geen exuus voor de gamba die trouwens gewoon
niet geconsumeerd werden ???

3 augustus 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Onvriendelijke bediening. Alleen als je snel komt eten mag je gaan zitten. Zo snel mogelijk zoveel mogelijk verdienen. Echt waardeloos!

Reizigers die Brasserie Kasteeltje bekeken, bekeken ook

Rumbeke, West-Vlaanderen
Roeselare, West-Vlaanderen

Roeselare, West-Vlaanderen
Rumbeke, West-Vlaanderen

In Brasserie Kasteeltje geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.