“Aanrader!”
Beoordeling van Buonissimo

Buonissimo
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Sint-Lievens-Houtem
12 september 2018 beoordeeld

Lekker eten, authentiek Italiaanse keuken. Super kindvriendelijk! Alexandra en Romeo zijn zeer hartelijk en vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2018

29 juni 2018 beoordeeld

Mijn vrouw koos als hoofgerecht: Tonno Al Gusto Di Mare. Met haar tonijnsteak kon je een spijker in de muur kloppen! In plaats van Tonno Al Gusto Di Mare, was het meer Tonno al Schoenzoollo. De kokkin was verbouwereerd, en zei tamelijk gepikeerd dat mijn vrouw haar bakwijze maar had moeten vragen op voorhand. Euh... Bakwijze van een tonijnsteak ?? Dat bestaat gewoon niet! Dit bewijst dat de kokkin GEEN koksdiploma heeft. 2/5

Mijn gerecht: Tortelini Buonissimi was dan weer een zeer prima gerecht. een 5/5!

Onze tafelgast koos Gamberetti Buonissimi, een gerecht met scampi. De kanalen zaten nog in de scampi... In àlle scampi welteverstaan. Saus was overheerlijk. 3/5

Uitstekende huiswijn!

Het terras was volledig volgeboekt. Gezellig terras.

Komen we nog terug ? Joker. Maar een tonijnsteak zullen we er dan niet meer vragen... Die vragen we wel hier naast de deur bij ons, in La Laterna Trattoria!

Datum van bezoek: juni 2018
2 juni 2018 beoordeeld

Niet alleen het eten is er lekker en perfect ook het personeel en de bediening is er zeer klantvriendelijk en professioneel.

Datum van bezoek: januari 2018
15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al verschillende keren gaat eten in dit Italiaanse restaurant. Telkens bijzonder lekker en aangenaam. Wachttijd is niet overdreven lang. Bediening vriendelijk en spontaan. Hier komen we graag terug.

Datum van bezoek: april 2018
18 februari 2018 beoordeeld

We hadden gereserveerd en dat was nodig (alles was volzet op een zaterdagavond).

Correcte en vlotte bediening.
Mooi interieur, netjes, propere faciliteiten.

Eten :
Melanzane a la parmigiana : heel lekker (goede knoflooksmaak en verse ingredienten).
Hoofdschotel : suggestie - tortellini met parmaham, peer, 4 kazen en druiven. Heel lekker, prijzig gerecht (28.5€ pp - parmaham ?) - maar wel een toppertje.

Aanrader om hier eens te eten !

Datum van bezoek: februari 2018

Reizigers die Buonissimo bekeken, bekeken ook

Herzele, Oost-Vlaanderen

Oosterzele, Oost-Vlaanderen
Sint-Lievens-Houtem, Oost-Vlaanderen

In Buonissimo geweest? Deel je ervaringen!