“Fenomenaal”
Beoordeling van Buonissimo

Buonissimo
Geclassificeerd als nr. 3 van 5 Restaurants in Sint-Lievens-Houtem
2 juni 2018 beoordeeld

Niet alleen het eten is er lekker en perfect ook het personeel en de bediening is er zeer klantvriendelijk en professioneel.

15 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We zijn al verschillende keren gaat eten in dit Italiaanse restaurant. Telkens bijzonder lekker en aangenaam. Wachttijd is niet overdreven lang. Bediening vriendelijk en spontaan. Hier komen we graag terug.

18 februari 2018 beoordeeld

We hadden gereserveerd en dat was nodig (alles was volzet op een zaterdagavond).

Correcte en vlotte bediening.
Mooi interieur, netjes, propere faciliteiten.

Eten :
Melanzane a la parmigiana : heel lekker (goede knoflooksmaak en verse ingredienten).
Hoofdschotel : suggestie - tortellini met parmaham, peer, 4 kazen en druiven. Heel lekker, prijzig gerecht (28.5€ pp - parmaham ?) - maar wel een toppertje.

Aanrader om hier eens te eten !

18 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Alleen een hoofdgerecht , de zalm met basilicum, gegeten omdat we nog een evenement hadden om 20.00 uur.
Gastvrij ontvangen ondanks dat we niet gereserveerd hadden.
Vis, pasta en saus waren prima op smaak, met glas wijn erbij; heerlijk gegeten!

3 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke, spontane Italiaans/Vlaamse crew/bediening. Sfeer brengt je nr het zonnige zuiden met lekere rissoto frutti di mare en zelfgemaakte lasagne. Tot onze verbazing werx ales opgeluisterd door een man (des huizes?) aan de microfoon met italiaans zangtalent. Best leuk en aangenaam om eens binnen te springen. De valentijndecoratie is pertinent aanwezig.

Reizigers die Buonissimo bekeken, bekeken ook

Herzele, Oost-Vlaanderen
Oosterzele, Oost-Vlaanderen

Sint-Lievens-Houtem, Oost-Vlaanderen

In Buonissimo geweest? Deel je ervaringen!