“verjaardag met vrienden”
Beoordeling van Le Cor de Chasse

Le Cor de Chasse
Reserveren met
Le Cor de Chasse is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 1 van 6 Restaurants in Weris
Keukens: Frans
2 weken geleden beoordeeld

Menu Prestige genomen, van begin tot einde tot in de puntjes verzorgd, meer dan voldoende worden waters en wijnen geschonken door vakbekwaam personeel dat ook nog eens de Nederlandse taal beheerst.
Was de tweede keer dat ik hier kwam, en weer was het een voltreffer, zatenweer een paar echte smaakbommen tussen.
Ook het slapen en ontbijten verdienen een pluim!

2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ook de vegetarische menu was top. Een heel mooie zaak, gezellig om te zitten. Wij komen terug!

3 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Al een aantal malen bij LCDC geweest en het blijft een feestje: de chef kook helemaal in mijn straatje en maakt culinaire herinneringen. Helemaal top en aanrader

1 oktober 2018 beoordeeld

locatie is schitterend, al zijn er tal van onpraktische zaken in de ruime kamers in de kasteelhoeve. Ontvangst en bediening zijn uitstekend. Keuken is verfijnd, soms zijn de combinaties iets te ver gezocht. Storend dat je het de ganse maaltijd met dezelfde couverts moet stellen ...
Al bij al iets meer van verwacht ...
Voor mij staat restaurant L'Eau Vive in Arbre en het eraan verbonden Espace Medissey toch boven Le Cor de Chasse ...

23 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg mooie locatie en pand, de inrichting vonden wij wat minder passen bij het geheel. Erg lekker gegeten en bijpassende wijn was erg goed. Bediening was erg vriendelijk ondanks dat sommige beperkt Nederlands spraken. Een belevenis op zich!

Reizigers die Le Cor de Chasse bekeken, bekeken ook

Durbuy, Belgisch Luxemburg

Durbuy, Belgisch Luxemburg

Heyd, Belgisch Luxemburg
Erezee, Belgisch Luxemburg

In Le Cor de Chasse geweest? Deel je ervaringen!