Beoordeeld op 27 september 2021

Een geweldig gastvrij koppel, dat er alles aan doet om je de mooiste kanten van de Zwalmstreek te laten ontdekken zowel per fiets als te voet, inclusief een ruime keuze uit lokale biertjes én goeie tips voor het avondeten. Heel praktisch opgevatte kamer en badkamer, een heerlijk ruime tuin om even voorbij te gaan aan de ruime keuze van het bio-ontbijt.

Datum van verblijf: september 2021
Beoordeeld op 14 september 2021

Ruime woning met grote tuin met prachtig overhangende notelaar. Bio ontbijt met ruime keuze. Zorgzame gastheer en gastvrouw met veel tips om te fietsen in de streek en voor het avondeten. Praktisch ingerichte kamer en badkamer.

Datum van verblijf: september 2021
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Dag Kristien,
't Was leuk jullie te ontvangen.
Hopelijk tot nog eens !

Beoordeeld op 16 augustus 2021

We hebben enorm genoten van ons verblijf in De Notelaar. Aangename en gastvrije ontvangst door Els & Bart, die ons goede tips bezorgd hebben om de streek te verkennen. De kamer en badkamer waren prima verzorgd. Een leuk extraatje is de zwemvijver waar gretig gebruik van gemaakt werd.

Datum van verblijf: augustus 2021

Dag Monique,
We vonden het ook leuk jullie te mogen verwennen.
Het terras achteraan de zwemvijver is net afgewerkt, en de tuin ondergaat een metamorfose, dus kom zeker eens terug ;-)

Beoordeeld op 20 mei 2021

Prachtige locatie en prachtige mensen. Ons gezinnetje met 2 kleine kinderen werden hartelijk ontvangen en we konden verblijven in zeer mooie en nette kamers. De streek is absoluut adembenemend. Wat heb je nog meer nodig?

Datum van verblijf: mei 2021
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2021

Dag Dries,
Waw, dat doet deugd. We gaan zeker jullie raad opvolgen om eens de natuurpunt vuurkok te contacteren ! Het was heerlijk om jullie gezin te mogen ontvangen !
Hopelijk tot gauw nog eens,

Beoordeeld op 7 december 2020

In juli hebben we samen met onze twee dochters (9 en 11 jaar) een deel van de LF6 gefietst en we hielden een stop bij Bart en Els van B&B De Notelaar.
We werden hier hartelijk ontvangen en hebben genoten van frietjes en een lokaal gebrouwen biertje op het terras in de tuin.
De slaapkamer en badkamer waren zeer proper en de bedden waren ook dik in orde!
De ochtend nadien werden we verwend met een lekker, voedzaam ontbijt zodat we volle moed onze fietstocht konden verderzetten!
Een aanrader en een zeer mooie streek! We hopen nog eens langs te komen!

Datum van verblijf: juli 2020
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2020

Dag Tinne,
Wat leuk om je mooie feedback hier te vinden ! We zijn echt blij dat jullie hier op krachten konden komen, en dat de kids goed hebben geslapen. Tof om te horen ook dat jullie ons advies voor een gemakkelijkere fietsroute tot hier en naar Kortrijk gebruikten om er een schitterende familie fietstocht van te maken !
We kijken er naar uit jullie terug te mogen ontvangen in betere tijden dan nu ;-),
Groetjes,