Lol.travel
Beoordeeld op 16 augustus 2021

We hebben enorm genoten van ons verblijf in De Notelaar. Aangename en gastvrije ontvangst door Els & Bart, die ons goede tips bezorgd hebben om de streek te verkennen. De kamer en badkamer waren prima verzorgd. Een leuk extraatje is de zwemvijver waar gretig gebruik van gemaakt werd.

Datum van verblijf: augustus 2021
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2021

Dag Monique,
We vonden het ook leuk jullie te mogen verwennen.
Het terras achteraan de zwemvijver is net afgewerkt, en de tuin ondergaat een metamorfose, dus kom zeker eens terug ;-)

Beoordeeld op 20 mei 2021

Prachtige locatie en prachtige mensen. Ons gezinnetje met 2 kleine kinderen werden hartelijk ontvangen en we konden verblijven in zeer mooie en nette kamers. De streek is absoluut adembenemend. Wat heb je nog meer nodig?

Datum van verblijf: mei 2021
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 juli 2021

Dag Dries,
Waw, dat doet deugd. We gaan zeker jullie raad opvolgen om eens de natuurpunt vuurkok te contacteren ! Het was heerlijk om jullie gezin te mogen ontvangen !
Hopelijk tot gauw nog eens,

Beoordeeld op 7 december 2020

In juli hebben we samen met onze twee dochters (9 en 11 jaar) een deel van de LF6 gefietst en we hielden een stop bij Bart en Els van B&B De Notelaar.
We werden hier hartelijk ontvangen en hebben genoten van frietjes en een lokaal gebrouwen biertje op het terras in de tuin.
De slaapkamer en badkamer waren zeer proper en de bedden waren ook dik in orde!
De ochtend nadien werden we verwend met een lekker, voedzaam ontbijt zodat we volle moed onze fietstocht konden verderzetten!
Een aanrader en een zeer mooie streek! We hopen nog eens langs te komen!

Datum van verblijf: juli 2020
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2020

Dag Tinne,
Wat leuk om je mooie feedback hier te vinden ! We zijn echt blij dat jullie hier op krachten konden komen, en dat de kids goed hebben geslapen. Tof om te horen ook dat jullie ons advies voor een gemakkelijkere fietsroute tot hier en naar Kortrijk gebruikten om er een schitterende familie fietstocht van te maken !
We kijken er naar uit jullie terug te mogen ontvangen in betere tijden dan nu ;-),
Groetjes,

Beoordeeld op 10 oktober 2020

Dag Bart en Els, het voelde zoals thuiskomen. We hebben genoten de gezelligheid, het zwembad de sauna, de leuke babbels. Fijn dat jullie zo behulpzaam zijn om ons te helpen met wandelingen, restaurantjes in de buurt enz... We hebben ervan genoten om de Zwalmstreek te ontdekken, Luc en Christel

Kamertip: zalig om te zwemmen

Dag Luc en Christel,
We zijn heel blij dat we jullie als vrienden hebben mogen leren kennen. Leuk te lezen dat jullie hier konden thuiskomen !
Tot gauw, we helpen jullie heel graag om het mooiste van onze streek te zien !

Beoordeeld op 7 oktober 2020

Eind juli volgde ik het kruidenarrangement met mijn mama en het was een geweldige ervaring! Op de dag van aankomst werden we hartelijk ontvangen door het gehele gezin en gingen we alvast op verkenning met behulp van een zelfgeschreven wandelgids. De volgende dag een heerlijk vers ontbijt gekregen met onder andere zelfgemaakte confituur die ons beide kon bekoren! Daarna volgde een lezing over eetbare planten en hun eventuele medicinale werking. Als biologe in opleiding was dat zeker een mooie toevoeging aan mijn kennis van planten. Tijdens de daaropvolgende wandeling kregen we wederom veel uitleg over de planten door Els en over de geschiedenis van de regio en de herkomst van plantennamen door Bart. Wederom interessant en leuk om te doen! Ook het kokkerellen en proeven van deze verrassende bereidingen was een topmoment voor de smaakpapillen. Ik wil ook Flor, Jasper en Malaika bedanken om met mij het hoogteparcours te doen met als afsluiter een plons in het ecologische zwembad. Zeker een geslaagd weekend bij zeer aangename, warme en vriendelijke mensen. Zeker een aanrader voor iedereen met interesse voor eetbare/geneeskrachtige planten en keukenprins(ess)en. ;)

Dag Nynke,
Leuk je toffe berichtje hier te vinden, dat doet ons deugd ! We helpen onze gasten graag om het hier naar hun zin te hebben. Hopelijk ontmoeten we jullie nog eens !