eDreams
Lol.travel
Beoordeeld op 28 september 2020

Kamers en sanitair perfect in orde en zeer ruim. Fantastisch bed om volledig tot rust te komen.
Bijzonder leuk dat je op wandelafstand naar het nabijgelegen restaurant/bistro kan gaan waar je dan ook nog lekker kan eten en gezellig kan vertoeven.
Uitstekende gastvrouw en -heer die je onmiddellijk op je gemak stellen. Voor motorrijders als wij een extra surplus met de privé garage die gebruikt mag worden als stalling....en in wat een kader dan nog !
Een echte aanrader !

Datum van verblijf: september 2020
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2020

Dag Luc,
jullie zijn met "de bende" altijd van harte welkom hier ! En in onze polyvalente ruimte mogen de motoren inderdaad overnachten, we hebben zelfs een winch voorzien om het sleutelen makkelijker te maken als dat nodig zou zijn.
Els heeft nog steeds pret-oogjes wanneer ze vertelt over haar ervaring op jullie motor !
En Felix, onze kat, is een drietal weken niet de polyvalente ruimte durven binnengaan uit vrees voor het geronk van de motoren, maar hij is er al over...
Groetjes aan jullie bende, en heel graag tot nog eens !
Els en Bart

Beoordeeld op 25 augustus 2020

Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Bart en Els met een drankje naar keuze, van kruidenthee tot een streekbiertje. Na gezellig bij elkaar gezeten te hebben, zijn we met Els vlierbessen gaan plukken, ondertussen haar kennis delend. Dit leverde een prachtige wandeling en wetenswaardigheden van verschillende struiken op. Bij terugkomst van ons diner, was Els nog volop bezig met het verwerken van de bessen, wat een energie.
Na het ontbijt begon de workshop koken met kruiden gegeven door, je raad het al, Els. Wat weet zij met passie over dit onderwerp te vertellen, de tijd vliegt voorbij.
Na een pauze samen de kruiden plukken en een heerlijk diner bereiden. ook de hapjes en het drankje werden hierbij niet vergeten. Ooit gehoord van Brandnetel- chips? Een geweldige dag, Fantastisch!

Natuurlijk vergeten we Bart niet, die elke morgen voor zijn gasten verse broodjes in het naburige dorp gaat halen en altijd probeert iets voor zijn gasten op stapel te zetten en van een gezellig praatje houdt.

Een GEWELDIGE B&B
Een GEWELDIGE gastheer en gastvrouw
Een GEWELDIG genieten
Dus in één woord GEWELDIG !!!!!

Datum van verblijf: augustus 2020

Dag Henny, Leida en Monique,

Dankjewel voor jullie mooie woorden ! We apprecieren het enorm.
We kijken er naar uit om jullie nog eens te mogen ontmoeten !

Els en Bart

Beoordeeld op 29 juli 2020

We zijn heel hartelijk ontvangen bij Bart en Els.
We zochten en vonden hier een rustige landelijke locatie om te onthaasten.
Zeer mooie, nette, ruime en modern ingerichte kamers met alle gewenste nutsvoorzieningen. Heerlijk uitgebreid ontbijt.
We kwamen vooral om te wandelen in de mooie Zwalmstreek en Bart kent de omgeving op zijn duimpje en kon ons dus de weg naar de mooiste pareltjes in de natuur aanwijzen. Er was de mogelijkheid om via verharde binnenwegen (wandelknooppunten) te wandelen, maar wij hadden een sterke voorkeur om Bart zijn "trage wegen" te volgen om zo de meest natuurlijke plekjes te vinden. Prachtige natuurmonumenten gezien.
We hebben erg genoten van de zeer ruime en aangename saunavoorziening met achteraf een overheerlijke zwempartij in de zwemvijver (in de regen)
Ook een aanrader om 's avonds uit eten te gaan is de mooie, nabijgelegen Terbiestmolen.

Datum van verblijf: juli 2020
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 augustus 2020

Dag Jan en Lisette, wat leuk om jullie feedback te lezen, dit doet deugd ! De supermooie foto's die jullie plaatsten getuigen dat jullie je hier goed opgeladen hebben, en daar zijn we blij om (en fier op). We hopen dat voor iedereen te kunnen bieden !

Beoordeeld op 14 juli 2020

Bart en Els hebben ons enthousiast en gastvrij onthaald. Het verblijf is prachtig gelegen in de natuur. De kamers zijn prima in orde, en de bedden zijn comfortabel. Het ontbijt heeft ons erg gesmaakt, en ook de lekkere vlierbloesem die werd aangeboden bij aankomst was erg lekker. Wij boekten een yoga arrangement, en het moet gezegd ... de yoga werd gegeven op een prachtige locatie door de erg sympathieke Eveline, echt top en ontspannend! We maakten samen met Els en Bart een kruidenwandeling, en hebben op die manier de buurt verkend, onder enthousiaste begeleiding van de gidsen Bart en Els. Omdat wegens corona de kookworkshop van het yoga arrangement niet kon doorgaan, konden we verpozen in de mooie en rustgevende tuin, en pootje baden in de zwemvijver.
Als we dan toch kritisch uit de hoek willen komen, twee kleine "waarschuwingen". Een van de kamers heeft een erg open" badkamer". Wij logeerden hier met 3 vriendinnen in en dat was een beetje vervelend wegens een gebrek aan privacy.
Het yoga arrangement omvat "gezonde vegetarische voeding": hier moet je wel van houden want de maaltijden waren naar onze mening een beetje té sober en "flets" van smaak. Wie graag bourgondisch wil eten kiest dus best een andere formule.
Maar voor de rest: alles goed, we hebben genoten.

Datum van verblijf: juli 2020
Bart Boydens, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2020

Waw, dankjewel voor de mooie feedback, Ilse ! Heel goed ook dat je aanduidt hoe we het beter kunnen communiceren naar onze gasten toe, want die open badkamer in een van de kamers aanpassen kunnen we niet. Meerdere individuele personen in de andere kamer kan weer wel, want daar is de badkamer ook binnen de kamer, en afgesloten. En ook qua voeding hebben we net een aanpassing gemaakt aan het programma om het meer toegankelijk te maken, we stappen af van standaard vegetarische voeding, het kan natuurlijk nog steeds op aanvraag. Wie weet, tot een volgende keer ?

Beoordeeld op 18 juni 2020

Zeer mooie locatie met alle nodige accommodatie die men kan verwachten voor een excellent verblijf. Men biedt ook tal van arrangementen op aanvraag aan.
De streek is eenechte aanrader. Midden in de Vlaamse Ardennen.voor wandelaars en fietsers en waar paradijs.

Kamertip: Lekker ontbijt.
Datum van verblijf: juni 2020
De-Notelaar, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Dag Jo,

Het is leuk te lezen dat je zo'n goeie ervaring had, niettegenstaande de corona maatregelen die we moesten treffen ! Blij dat het niets afdeed aan het genot van je verblijf ! Laat ons gerust weten hoe we de kamers nog kunnen verbeteren !