Beoordeeld op 4 mei 2019

Een warm onthaal door Els en Bart. Mooie frisse kamer, heb zalig geslapen. Daartussenin wat yoga, een fijne kruidenwandeling, mooie gesprekken.. Ik ben helemaal opgeladen. Als afsluiter een saunabeurt met zwemvijver, dat kon niet meer stuk. Voor herhaling vatbaar! Eenwelkomthuisgevoel.

Datum van verblijf: maart 2019
De-Notelaar, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2019

Dag Griet,
dankjewel voor je mooie reactie ! We zijn blij zo'n opladend gevoel te kunnen schenken ! Dankzij jullie deelname aan ons eerste "test" yoga-weekend, beslisten we het meermaals per jaar te organiseren, je bent zeker nog welkom ;-)

Beoordeeld op 20 maart 2019 via mobiele applicatie

Het is super gezellig in de b&b in de prachtige Zwalmstreek. Hartelijke ontvangst door gastheer en -vrouw Bart en Els.
Mooie ruime kamer, boeiende babbels bij het heerlijke ontbijt. Wij hebben genoten van de rust tijdens het yoga weekend dat we daar hadden. En van de kruidenwandeling in de omgeving.
De sauna en zwemvijver maken het verblijf in de b&b af!

Datum van verblijf: januari 2019
De-Notelaar, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 april 2019

Dag Helena,

ik ontdek je reactie nu pas... Dankjewel voor de mooie woorden !
Stuur je kennissen maar door naar een van de volgende yoga-weekends die we organiseren, we proberen het te overtreffen ;-) !

Groetjes,
Bart

Beoordeeld op 28 november 2018

Ben zeer warm en gastvrij onthaald door de uitbaters Els en Bart, zeer gemoedelijke sfeer en prachtige ruime en hele nette kamer( met nieuwe en uitstekende matras).
Het ontbijt de volgende ochtend was ook een topper, had het gevoel bij hen thuis te zijn! Ik kom zeker nog eens terug. Het was voor mij een hele aangename kennismaking met wat een B&B juist inhoudt.

Datum van verblijf: november 2018
De-Notelaar, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Dag Nomad46315247912,

(ik zie niet direct wie je bent, ik vermoed Lydia ?). Dankjewel voor je mooie feedback ! We kijken ernaar uit om je opnieuw te ontvangen in de toekomst !

Groetjes,
Bart

Beoordeeld op 16 oktober 2018

Wij hebben genoten van drie dagen Zwalmstreek. Voor ons een tot hier toe onbekende streek, die dank zij de kundige begeleiding van Bart en Els alvast enkele geheimen heeft prijsgegeven. Maar er valt nog heel wat te ontdekken. De streek is enorm gevarieerd qua natuurschoon, en op cultureel vlak is bijvoorbeeld Oudenaarde (en Ename - verborgen pareltje) meer dan de moeite waard: veel geschiedenis en schoonheid op een kleine oppervlakte.
Bart en Els zijn prima gast'heren': gul met tijd en met natje en droogje, en zeer opmerkzaam voor wat de gasten nodig hebben. Het is inderdaad luxe als je gastvrijheid, natuur en cultuur op die manier kunt genieten.
Mieke en Luk Adriaens-Vanderlinden

Datum van verblijf: oktober 2018

Dag Luk en Mieke,
Wijzelf hebben er enorm van genoten jullie te mogen ontvangen! Het doet ons enorm plezier je feedback hier te lezen. We kijken ernaar uit om jullie opnieuw te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten,
Els en Bart

Beoordeeld op 8 oktober 2018

De ontvangst was bijzonder hartelijk en warm. Bart en Els hebben ons alles verteld wat we moesten weten om onze uitstappen goed te doen verlopen. Op zondag heb ik vooral genoten van het gezellige ontbijt met alles erop en er aan tijdens een gemoedelijk gesprek met de andere logés. We hopen er nog eens te logeren.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen

Dag Jan,
Blij dat je er zo van genoten hebt, wij vonden het gezelschap hel aangenaam, hopelijk zien we je nog terug in de streek !

Els en Bart