Beoordeeld op 16 oktober 2018

Wij hebben genoten van drie dagen Zwalmstreek. Voor ons een tot hier toe onbekende streek, die dank zij de kundige begeleiding van Bart en Els alvast enkele geheimen heeft prijsgegeven. Maar er valt nog heel wat te ontdekken. De streek is enorm gevarieerd qua natuurschoon, en op cultureel vlak is bijvoorbeeld Oudenaarde (en Ename - verborgen pareltje) meer dan de moeite waard: veel geschiedenis en schoonheid op een kleine oppervlakte.
Bart en Els zijn prima gast'heren': gul met tijd en met natje en droogje, en zeer opmerkzaam voor wat de gasten nodig hebben. Het is inderdaad luxe als je gastvrijheid, natuur en cultuur op die manier kunt genieten.
Mieke en Luk Adriaens-Vanderlinden

Datum van verblijf: oktober 2018
De-Notelaar, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2019

Dag Luk en Mieke,
Wijzelf hebben er enorm van genoten jullie te mogen ontvangen! Het doet ons enorm plezier je feedback hier te lezen. We kijken ernaar uit om jullie opnieuw te mogen ontvangen.
Vriendelijke groeten,

Beoordeeld op 8 oktober 2018

De ontvangst was bijzonder hartelijk en warm. Bart en Els hebben ons alles verteld wat we moesten weten om onze uitstappen goed te doen verlopen. Op zondag heb ik vooral genoten van het gezellige ontbijt met alles erop en er aan tijdens een gemoedelijk gesprek met de andere logés. We hopen er nog eens te logeren.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde alleen

Dag Jan,
Blij dat je er zo van genoten hebt, wij vonden het gezelschap hel aangenaam, hopelijk zien we je nog terug in de streek !

Beoordeeld op 27 september 2018

Niets op aan te merken klinkt neutraal. Dat was het zeker niet !
Hartelijkheid en echtheid van de eigenaars zorgen voor een verblijf waar genieten als het ware het codewoord was.
En dat hebben wij ten volle gedaan !

Kamertip: Fietsen zijn geen must maar nuttig
Datum van verblijf: september 2018
De-Notelaar, Eigenaar van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dag Renild en Werner, we zijn je enorm dankbaar voor deze woorden ! En voor de nuttige noten-tip !
Tot gauw,

Beoordeeld op 3 september 2018

Zeer vriendelijke,gastvrije warme mensen.Een charmante B&B in een zeer mooie,rustige omgeving.Zeer lekker ontbijt.Mooie wandel en fietsroutes met eetgelegenheden op wandelafstand.Bart en Els staan altijd klaar voor de gasten.Je voelt je er thuis.

Datum van verblijf: augustus 2018

Dag Geert, Anja en Febe,

We hebben zelf enorm genoten van jullie aanwezigheid, nu al voor de tweede keer! 't Was echt tof jullie opnieuw te mogen ontvangen. Hopelijk zien we elkaar nog eens terug. We zorgen graag weer voor een paarden-uitstapje naar vrienden uit de streek voor Febe :-).

PS het stuurhuis doet het schitterend !

Bart

Beoordeeld op 4 juni 2018 via mobiele applicatie

Heel goede en vriendelijle ontvangst mét welkomsdrankje!
Mooie en propere ruime kamer.
Mooi gezin met allemaal mooie warme mensen!
Zeer lekker en uitgebreid onbijt in het zonnetje samen met de andere gasten en de eigenaars.
Jammer dat we al moesten vertrekken maar we komen zeker terug!
Doe zo verder!!

Datum van verblijf: juni 2018
De-Notelaar, Owner van B&B De Notelaar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2018

Dag Jean Claude en Gwen, 't was leuk jullie te mogen ontvangen.
Onze jongens spreken nog van de uitgebreide babbels die jullie hadden met een pintje erbij ;-)
Hopelijk tot gauw weer !

ELs en Bart