“Lekker en super vriendelijk”

The View - Restaurant - Brasserie & Bar
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Eselborn
6 november 2021 beoordeeld

Lekker gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Hoge prijs kwaliteit ervaring. Gezellig kader en mooi uitzicht.

Een aanrader!

Datum van bezoek: november 2021

6 november 2021 beoordeeld

Het eten bij The View Brasserie & Bar is zeer lekker, maar vooral de service is enorm! Ali en Dimitri zijn beide zeer begaan met de gasten en bedienen jou steeds met de glimlach. Dat maakt de ervaring des te beter!

Datum van bezoek: november 2021
1 augustus 2019 beoordeeld

Had een Vegaburger besteld, daarbij vroeg de ober medium gebakken. Was een rare vraag voor een Vegaburger.
Ik was verbaasd er kwam een soort diepvriesburger. Slechte kwaliteit!!! Minibakje friet en sla. Ook dat ging fout, had geen mayonaise gevraagd en ja hoor ook dat lukt niet pfffff.
Veel geld, dus qua vega niet doen.

Datum van bezoek: augustus 2019
Geert77, Other van The View - Restaurant - Brasserie & Bar, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 18 februari 2020

Geachte mevrouw Ars,

Vriendelijk dank voor uw review. Vegetarisch staat bij ons nog (helaas veel te laat) in de kinderschoenen. Medewerkers zijn er niet op voorbereid en ook de kwaliteit is nog niet zoals men dat zou moeten verwachten. Achter de schermen wordt er echter wel aan gewerkt en hopen op korte termijn positieve veranderingen kunnen door te voeren

13 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Virgin mojito was spuitwater met een wansmakelijke siroop erin, niet te drinken, kostprijs €7,00. Aspergesoep was een mengeling van kippebiuillon en Knorr aspergepoeder, verse asperges erin waren wel lekker. Hamburger was droog, 1 schijfje tomaat dan nog geen volwaardig schijfje maar het uiteinde van een tomaat. Koniginnehapje... kipfilet die zeer droog was... al bij al was ons dinner niet geslaagd en voor een golfbrasserie had ik toch een andere kaart verwacht. Personeel was vriendelijk toch wat minpuntjes zoals je gerecht inzetten zonder dat je bestek krijgt en achter bestek moeten vragen, ze schenken de wijnglazen wanneer je een fles wijn neemt veel te vol zodat het niet meer smakelijk is. Al bij al niet een echte aanrader...

Datum van bezoek: april 2019
14 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 2 nachten in het hotel en hebben ook 2 avonden daar gegeten. Zowel het lamskroontje als de tonijn waren perfect klaargemaakt en super lekker. Ook de voorgerechten , de desserts en de wijn waren van top kwaliteit. De bediening was de tweede avond wel wat arrogant (1 persoon) maar dat heeft de gezelligheid niet bedorven.
En als het mooi weer is en op het terras kan zitten, heb je een prachtig zicht over het golfterrein en het glooiende landschap. Als we nog eens in de buurt van Clervaux zijn, komen we zeker hier terug iets eten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die The View - Restaurant - Brasserie & Bar bekeken, bekeken ook

Troisvierges, District Diekirch
Clervaux, District Diekirch

Clervaux, District Diekirch

In The View - Restaurant - Brasserie & Bar geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.