Opslaan

vanaf 102,81 US$
vanaf 750,00 US$
vanaf 70,00 US$
Beoordeeld op 8 maart 2020

Echt een super toffe ervaring. Alles wordt netjes uitgelegd. De spullen die je krijgt zijn van goede kwaliteit. Tijdens te tour gingen we naar plekjes waar niet veel andere mensen waren. Eerst zijn we gaan snorkelen op een rif wat echt super mooi was. Daarna zijn we doorgevaren naar manta bay. Dit was echt super gaaf. De mantas zijn helemaal niet bang en zwemmen vlak om je heen. Als je terug komt staat er een heerlijke lunch voor je klaar.

Top geregeld.

Datum van activiteit: maart 2020
mambodiveresort, Public Relations Manager van Mambo Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 maart 2020

Bedankt voor je review! Fijn dat je het naar je zin gehad hebt, en dat alles goed bevallen is! Nogmaals dank dat je Mambo gekozen hebt voor het verzorgen van je trip rondom Nusa Penida en we hopen heb uiteraard nog eens terug te zien

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Heerlijke ochtend gehad we moesten om 8 uur verzamelen en kregen een briefing wat we precies gingen doen. Daarna gingen we op de boot naar een plek in de buurt waar we konden snorkelen. Hierna zijn we op zoek gegaan naar de manta’s. Alles gaat zo relaxt en de mensen zijn zo aardig! De gids gaat opzoek naar een rustige plek waar geen andere tours aan het zwemmen zijn zodat je echt quality time hebt! We hadden geluk en hebben 5 manta’s gezien! Terug bij de duik school kregen we lekker een lunch en konden we chillen bij het zwembad!

Datum van activiteit: maart 2020
mambodiveresort, Public Relations Manager van Mambo Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 maart 2020

Dankjewel Annika! 5 mantas gezien; klinkt als een geslaagde trip! Dankjewel voor je review en de aanbeveling, dat waarderen we uiteraard enorm Goed om te lezen dat alles goed bevallen is, van de organisatie tot aan de lunch! Wie weet tot ziens en geniet nog van jouw vakantie in Penida en Bali!

Beoordeeld op 8 maart 2020 via mobiele applicatie

Nemen alle tijd voor je.
Varen naar een rustige plek om te kunnen snorkelen met mantra’s. Ze gaan namelijk. niet op plekken waar al 50 boten liggen.
Je betaald misschien wel wat meer meer je krijgt zeker waar voor je geld, is inclusief lunch, en drinken.

Datum van activiteit: maart 2020

Dankjewel voor jouw review! Fijn om te horen dat je het naar je zin gehad hebt en belangrijker nog, dat je dat het ook waard vond! Er zijn diverse tour operators actief op het eiland die trips misschien voor minder uitvoeren, maar onze focus ligt meer op een fijne, memorabele trip organiseren, met goede kwaliteit materialen, heldere briefings, geen overvolle boten en uiteraard comfort met wat te eten en drinken. Bedankt dat je de moeite genomen hebt om ons een review achter te laten en geniet nog van je reis in Indonesie!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

Super mooie duiken gemaakt, en heel veen manta’s gezien! Goeie service en de duikschool ziet er verzorgd uit. Goeie instructeur die je van alles laat zien!

Datum van activiteit: maart 2020
mambodiveresort, Public Relations Manager van Mambo Dive Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 maart 2020

Bedankt voor jouw review Floor! Heel veel mantas! Dat is waar je voor kwam vermoed ik
Fijn dat je duiken met ons goed bevallen zijn en dat je veel tofs gezien hebt! Nog een fijne vakantie en geniet!

Beoordeeld op 5 maart 2020 via mobiele applicatie

We hebben een fundive naar Mantra Point gedaan bij deze club. Alles wordt goed voor je geregeld. Je gaat maar met een kleine groep dus er wordt goed op je gelet. Na de duik krijg je ook nog eens een heerlijke lunch.

Top duikschool.

Datum van activiteit: maart 2020

Dankjewel Maartje! Fijn dat alles goed verlopen is en dat jullie een leuke dag gehad hebben! Voor gecertificeerde duikers zijn onze groepen max 4 personen, maar als het kan minder .. Bedankt voor jouw review en uiteraard de keuze om jouw Fun Dives door ons te laten verzorgen. Geniet van je vakantie in Indonesie!