Beoordeeld op 22 mei 2018 via mobiele applicatie

Kwamen op de fiets aan. Wat wij niet gezien hadden was dat we pas om 17.00 konden inchecken na 95km fietsen waren we blij dat er iemand open deed. We hadden het idee dat het niet goed kwam.
Kleine schone gedateerde kamer.
Wel vriendelijke mensen. Eten matig.

Datum van verblijf: mei 2018
BRIGITTE H, Gérant van Le Francois 1er, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 mei 2018

Merci d'avoir laisser un message
Nous sommes désolés de ne pas être là lors de votre arrivée à 15H, comme on vous l'a expliquer lors de notre retour nous étions partis faire du réapprovisionnement pour notre restaurant. Les chambres d'habitude sont prises à partir de 17H, mais vous avez pu avoir votre chambre par mon employée qui vous a installés à 15h05 et pu mettre vos vélos dans le garage. Pour le repas je suis vraiment désolée que nos plats ne vous aient pas plus, ce sont des plats fait maison.

Beoordeeld op 20 april 2017 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: april 2017
Antwoord van management:Gereageerd op 2 mei 2017

Beoordeeld op 16 juni 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: juni 2019
BRIGITTEH1114, Gérant van Le Francois 1er, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juni 2019

Beoordeeld op 6 mei 2019

Datum van verblijf: mei 2019