152 US$
TripAdvisor
Tuscany Resort(Calambrone)
TripAdvisor
31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een Italiaanse enclave. Het door mij geboekte appartement voor 3 (moeder, twee kinderen) bleek niet beschikbaar. Dus we kregen een soort kamer met 3 bedbanken. Douche smerig, lange zwarte haren. Het zwembad kent parasols met nummers. Je mag niet zomaar ergens liggen, maar moet als niet-Italiaan in de toeristenzone. Je hebt ook een blauw bandje, in plaats van roze, dus al zijn alle stoelen leeg, met je blauwe bandje mag je alleen in de toeristenzone, waar je hutje mutje ligt. Personeel spreekt bijna geen Engels. Strand kost 5 euro per dag, 40 als je ook een bedje en parasol wilt. Wij zijn er na 4 dagen weggegaan. Als niet-Italiaan heb je hier niets te zoeken.

Verbleef: juli 2016, reisde met familie
18 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: mei 2016, reisde alleen
25 juni 2014 beoordeeld

• Verbleef: juni 2014, reisde met familie
31 maart 2014 beoordeeld

• Verbleef: augustus 2013, reisde met familie
22 juli 2014 beoordeeld

Kamertip: Probably no good rooms..but could be worse facing the street, than facin the garden and pool area
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie