“Mooie locatie maar.........”

t Wapen van Haarzuylen
Geclassificeerd als nr. 1 van 5 Restaurants in Haarzuilens
Keukens: Nederlands
4 augustus 2020 beoordeeld

In de middag even heerlijk met familie op het terras gezeten voor een drankje en bittergarnituurtje. De locatie is geweldig, sfeervol! De bediening liet echter wel wat op zich wachten en eenmaal de aandacht werd er door 3 man hetzelfde gevraagd. De borrel was ke maar de bittergarnituur duurde ontzettend lang en toen het er eenmaal was waren we wat onthutst over de grootte. Veel geld voor een matig hartig hapje. Kortom.....geen aanrader.

Datum van bezoek: juli 2020

2 augustus 2020 beoordeeld

We hebben heerlijk gegeten, vanaf het voorafje tot aan het toetje. M.n. de spareribs waren heerlijk gemarineerd: een echte aanrader!!

Datum van bezoek: augustus 2020
27 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit bedrijf is vanaf 1 juni alle dagen open waarom staat op Tripadvisor dat ze gesloten zijn?
Ze hebben een geweldig terras met uitbreiding op de Brink... genieten

Datum van bezoek: juni 2020
5 januari 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Fijne lunch tent. Lekker gegeten en ook al was het buiten koud, konden wij toch buiten zitten door de warmte lampen! Heel fijn!

Datum van bezoek: september 2019
20 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Laatste stop kerstdiner toer. Petit grand dessert met kopje latte. Simpel maar erg lekker, verfrissend met bolletje ijs.

Datum van bezoek: december 2019

Reizigers die t Wapen van Haarzuylen bekeken, bekeken ook

Haarzuilens, Utrecht Province

Harmelen, Utrecht Province

In t Wapen van Haarzuylen geweest? Deel je ervaringen!