“Gewoon écht goed!”
Beoordeling van restaurant L'olivier

restaurant L'olivier
Geclassificeerd als nr. 2 van 18 Restaurants in Sint-Katelijne-Waver
Keukens: Belgisch
Beschrijving: In Sint-Katelijne-Waver ontvangen wij, Frédéric, Veerle en ons team u in Restaurant L’olivier, een villa die volledig gerenoveerd en omgetoverd werd tot een gezellig restaurant waar aubergine en chocolade de kleurtinten vormen. Tijdens de wintermaanden verzorgt een mooi verlichte wintertuin het kader, in de zomer kan U dan weer terecht op het zonneterras in de achterliggende ruime tuin waar imposante rododendrons en een Japanse kerselaar het uitzicht domineren. In Restaurant L’olivier kiezen we bewust voor een beperkte menukaart waar enkel dagverse producten van de beste kwaliteit aan bod komen. Onze originele combinaties leiden tot een verrassende maar betaalbare gastronomie. In de achterliggende tuin kweken we zelf onze kruiden en enkele groenten. We serveren ook zoveel mogelijk streekproducten en blijven trouw aan de seizoenen. Enkel de beste ingrediënten vinden hun weg naar de keuken waar de chef ze omtovert tot pure bereidingen met de nadruk op smaak en perfectie. Het geheel wordt afgewerkt met een mooie wijnkaart en een verfijnde uitleg. We heten u alvast van harte welkom!
11 juni 2021 beoordeeld

Zoals het hoort: een kleine kaart en lekker eten. Fijn ingericht terras in een oase van groen! Rust en eenvoud.
En dan maar gewoon genieten van écht lekker eten. Top!

Datum van bezoek: juni 2021
Lolivierskw, Eigenaar van restaurant L'olivier, reageerde op deze beoordelingGereageerd 5 weken geleden

Beste

Bedankt voor de mooie feedback!
Hopelijk tot een volgend bezoek

2 juni 2021 beoordeeld

Op de bots gevonden op internet ondanks de moeilijke zoektocht naar een restaurant met terras toch aangenaam verrast wat de heerlijkheid betreft en de rust die de omgeving weergaf . Het eten was een voltreffer ondanks dat aan de kaart eten ik persoonlijk beetje duur vond had ik geen klagen . Zowel de drank als het eten waren een degelijke kwaliteit van versheid . De ontvangst was ook hartelijk en spontaan en men behield de discretie van de gasten .

Datum van bezoek: mei 2021

Beste

Bedankt voor jullie mooie woorden! Tof dat jullie genoten hebben en graag tot een volgende keer

20 mei 2021 beoordeeld

Familiale ontvangst.
Aangename sfeer.
En heel lekker gegeten, vlotte en aangename bediening.
Een aanrader om in dit restaurant eens binnen te stappen.

Datum van bezoek: mei 2021

Beste

Bedankt voor jullie beoordeling!
We zijn ook blij om terug gewoon te kunnen werken
Tot snel ,

16 mei 2021 beoordeeld

Nu de corona-maatregelen het weer toelaten reserveerden we bij Restaurant L'olivier voor het middagmaal met zijn drieën. Het werd een verwenmiddag onder de tentdaken. De meeneemgerechten waren de vorige weken top maar we misten het thuisgevoel. Uitstekende vriendelijke bediening, heerlijke gerechten en dat allemaal voor een erg schappelijke prijs. Gelukkig waren we voorbereid op een etentje op een overdekt terras. Met een extra trui of met een sjaal voor over de schouders was het goed uit te houden buiten.

Datum van bezoek: maart 2021

Beste

Bedankt voor de mooie feedback! We zijn ook blij dat we julie eindelijk terug mogen ontvangen!

Tot een volgende !

9 mei 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag Takeaway besteld voor de vierde keer en voor de vierde keer uitstekend gegeten. Alles mooi gepresenteerd in stenen schalen zodat je het direct in de oven kan opwarmen. Ik kijk er naar uit om terug op restaurant te gaan en deze zaak zal als eerste op mijn programma staan. Kwaliteit top. Heerlijk Top. Vriendelijkheid TOP. EEN AANRADER.

Datum van bezoek: april 2021

Bedankt voor de mooie feedback, het doet ons deugd dat we jullie kunnen verwennen

Veerle

Reizigers die restaurant L'olivier bekeken, bekeken ook

Sint-Katelijne-Waver, Antwerpen
Sint-Katelijne-Waver, Antwerpen

Mechelen, Antwerpen
Mechelen, Antwerpen

In restaurant L'olivier geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.