“Matige kaart en bediening”

Eetcafé De Oude Kaasmakerij
Geclassificeerd als nr. 6 van 7 Restaurants in Passendale
15 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ongeluk om net na een grote groep aan te komen. Bediening traag en niet betrokken, zelfs na meerdere keer de bedienster te roepen geen nieuwe drank bij het eten kunnen bestellen. Het eten zelf (vol au vent en stoofvlees) van matige kwaliteit met triestig blaadje sla en droge wortelen.

Datum van bezoek: augustus 2017

31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening en een leuk buitenspeeltuin met springkasteel zodat de kindjes er ook iets aan hebben. Ideaal voor een uitstapje met vrienden of familie...

Datum van bezoek: juli 2017
26 april 2017 beoordeeld

Daguitstap ingericht door de gemeente Bredene met een groep van 36 personen aan Poperinge en de Passendale "De Oude Kaasmakerij". Het middagmaal bestond uit soep geschonken uit een kan, stoverij met sla en frietjes en achteraf koffie. De soep was lekker. De stoverij eerder gewoon en de frietjes waren hard terwijl de sla grof op het bord lag. Alhoewel niet slecht kon het toch beter. De honger was gestild maar daar bleef het ook bij .

Datum van bezoek: april 2017
26 april 2017 beoordeeld

Zeer teleurgesteld. We hadden geboekt voor een brunch. Toen we aankwamen werden we gezegd dat er te weinig inschrijvingen waren en dat we aan tafel zouden bediend worden. We kregen hapjes, een vissoep, een miniem stukje kabeljauw, twee heel kleine sneetjes côte a l'os, en een dame blanche. Dit staat sterk in contrast met een brunch waar je kan eten wat en zoveel je wil. Ook de drank was heel karig als je er niet om vroeg kreeg je niks. Dus opgelet als ze een brunch organiseren zeker informeren of die zeker doorgaat!!! ook van de prijs werd niets afgedaan.

Datum van bezoek: april 2017
26 augustus 2016 beoordeeld

Op een warme dag kwamen we hier toevallig langs en zijn even neergestreken voor een verfrissing en een snack. Het kaasplankje met regionale kazen is ons prima bevallen. Vlotte en vriendelijke service ook.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Eetcafé De Oude Kaasmakerij bekeken, bekeken ook

Passendale, West-Vlaanderen

In Eetcafé De Oude Kaasmakerij geweest? Deel je ervaringen!