“brunch”

Eetcafé De Oude Kaasmakerij
Geclassificeerd als nr. 6 van 7 Restaurants in Passendale
26 april 2017 beoordeeld

Zeer teleurgesteld. We hadden geboekt voor een brunch. Toen we aankwamen werden we gezegd dat er te weinig inschrijvingen waren en dat we aan tafel zouden bediend worden. We kregen hapjes, een vissoep, een miniem stukje kabeljauw, twee heel kleine sneetjes côte a l'os, en een dame blanche. Dit staat sterk in contrast met een brunch waar je kan eten wat en zoveel je wil. Ook de drank was heel karig als je er niet om vroeg kreeg je niks. Dus opgelet als ze een brunch organiseren zeker informeren of die zeker doorgaat!!! ook van de prijs werd niets afgedaan.

Datum van bezoek: april 2017

26 augustus 2016 beoordeeld

Op een warme dag kwamen we hier toevallig langs en zijn even neergestreken voor een verfrissing en een snack. Het kaasplankje met regionale kazen is ons prima bevallen. Vlotte en vriendelijke service ook.

Datum van bezoek: juli 2016
18 januari 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

zaterdagmiddag - geen volk - gastvrij onthaal - lekker
zoals het moet zijn - museum is voor volgende keer... was toe.
mooie zaak en weids tuinzicht akkers en velden.

Datum van bezoek: november 2015
29 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

De brasserie is veel verbetert, dit komt vooral door de nieuwe uitbaters. Geen problemen gehad met reserveren, alles liep perfect!

Datum van bezoek: augustus 2015
24 maart 2014 beoordeeld

Het museum zelf hebben wij niet bezocht; dus daar kan ik niets van schrijven! Maar, het restaurant is voor ons uitgedraaid op een sisser!!! Reservatie om 12u15; eten om 13u40!!! 5 van de 13 mensen hebben niet gekregen wat ze gevraagd hadden...4 dagen op voorhand!!
Resultaat : onze verdere plannen in de Vlaamse velden naar de knoppen!!! Geen shopping Ieper voor onze dames!!!

Dus : laat u niet misleiden door mooie mails van dit restaurant : bij ons was het een afknapper!

Reizigers die Eetcafé De Oude Kaasmakerij bekeken, bekeken ook

Passendale, West-Vlaanderen

In Eetcafé De Oude Kaasmakerij geweest? Deel je ervaringen!