Beoordeeld op 9 augustus 2020 via mobiele applicatie

Weekje gestaan. Van genoten! Supervriendelijk personeel, mooi zwembad. Ideaal voor kinderen, maken snel vriendjes. Ook tieners hadden het leuk samen. Mooi gebied. Het strand is een heel eind en in feite enkel met de auto bereikbaar. Fietsen is enkel voor rasklimmers. Het landschap is vol kloven, enorm uitgesneden! Restaurant aan de kerk v Itziar is fantastisch. Menu voor 22 euro. All in

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 25 juli 2020 via mobiele applicatie

We hebben een week met onze tieners van deze camping genoten. We hadden het geweldige natuurhuisje 6 met een fantastisch uitzicht op zee en de bergen. Onze meiden van 14, 16 en 17 hebben het leuk gehad s avonds met de andere tieners bij het voetbalveld. De meeste tieners zijn onder de 16 jaar. Er is geen animatie, maar dat vonden wij juist prettig. Een veilige plek voor tieners. Het zwembad is niet heel groot, maar ligt prachtig. Helaas sluit het tussen 14 en 16. Verder zou een simpel restaurantje of bar op de camping gezellig zijn om andere mensen te ontmoeten. Ernaast ligt wel een eenvoudig maar prima restaurant. In de omgeving is genoeg te doen als je van natuur, wandelen, strand (deba, ook surfen) houdt. De steden san Sebastián en Bilbao zijn natuurlijk ook de moeite waard. Al met al een heerlijke week op een rustige camping gehad, maar de tieners zijn nu wel aan iets meer vertier toe. Op naar de volgende bestemming.

Beoordeeld op 25 juli 2020

Heel leuke camping in het Baskisch groen en fantastische uitzicht op de zee en kliffen.
Heel mooi onderhouden camping en ruime plaatsen.
De grote troef van deze camping zijn de mensen die de camping leiden, ze zijn allemaal heel vriendelijk en enorm behulpzaam.
Ook een heel leuk zwembad aanwezig.
Dus een enorme aanrader.
Als ik een minder puntje mag melden is dat het eten in het restaurant. In Baskenland eet ik bijna overal heel lekker en dat was in het restaurant eigenlijk niet zo. Wat basic eten, dit kan dus wat beter. Maar je bent natuurlijk altijd vrij om daar te eten of niet.

Beoordeeld op 24 juli 2020 via mobiele applicatie

Mooie plekken met prachtig uitzicht, super vriendelijk personeel, heerlijk zwembad, bar-restaurant met prachtig terras, speeltuin, keurig schoon sanitair, kortom aanrader! Ook zijn er nieuwe chalets gebouwd, nog niet van binnen gezien, maar een reden om terug te komen.

Beoordeeld op 10 september 2019

We hebben 2,5 week op deze mooie camping mogen verblijven. Zelden zo’n schone camping meegemaakt. Het sanitair was ver boven verwachting met een mooie laminaatlook (stenen) vloer, heerlijke douches die in warmte verstelbaar zijn en stevige straal, toiletpapier in overvloed in de toiletten en handzeeppompjes bij de wasbakken. Nog nooit zoiets meegemaakt in de vele jaren dat wij nu camperen.
De plaatsen zijn wat kleiner dan gemiddeld en het verblijf is wat duurder dan we gewend waren, maar wij vonden het het geld dubbel en dwars waard.
Het uitzicht vanaf het zwembad is fenomenaal. De eigenaren en personeel (volgens mij allemaal familie) zijn buitengewoon vriendelijk, behulpzaam, meewerkend en altijd goedlachs. Een verademing.
De ligging is práchtig en centraal gelegen tussen allerlei leuke dorpen en steden. Direct achter de camping ligt een prachtige wandelroute
Vrijwel alles is aan te rijden.
AANRADER. In onze beleving scoort deze camping een DIKKE 10

Datum van verblijf: augustus 2019