“Aanvaardbaar”
Beoordeling van Mai Thai

Mai Thai
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Temse
27 september 2021 beoordeeld

Het was een verrassing dat een bevriend koppel ons mee nam naar een Thaïs restaurant in Temse. Weinig verwachtingen dus. De jonge dame die ons bediende was nog ad rem en dat had best een beetje professioneler gekund. Geen wijn gedronken daar we net van een wijndegustatie kwamen en het aanbod op de kaart hieraan nooit kon voldoen, wat nadien bleek van hen die wel wijn hadden besteld. Het eten dan. De papajasalade was pittig genoeg, maar waarom er wortels en preischeuten (dit gaf een te aardse toon aan het eten, wat geen meerwaarde was). De kipsatés waren op zich in orde maar zou heb ze toch liever iets sappiger gehad. Ditzelfde probleem stelde zich ook bij de andere schotels dat het vlees en gevogelte te droog was. Waarschijnlijk ligt dit aan de kwaliteit die gebruikt wordt. Ook de echte Thaise smaken kwamen er onvoldoende uit, terwijl er wel gebruik wordt gemaakt van de juiste specerijen. Misschien hebben ze het smakenpallet aangepast aan de lokale bezoeker.. Op zich best tevreden, maar zeker geen hoogvlieger wat Thais eten betreft.

Datum van bezoek: september 2021

30 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening en lekker eten. 2de keer gekomen zonder reservering en binnen de corona maatregelen hun uiterste best gedaan om plaats te maken voor ons.

Datum van bezoek: september 2020
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een vaste bezoeker van restaurant Tjoung Tjoung in Antwerpen en als men weet dat de helft van het clienteel van thaise afkomst is mag ik wel zeggen dat dit een authentiek thai restaurant is. Eens gaan eten in Temse ter vergelijking en met vlag en wimpel geslaagd.
Voorgerecht papayasalade en assortiment thaise hapjes. Papayasalade lekker pittig. Assortiment hapjes klassiek maar ok. Hoofdgerecht scampi met groene curry, pittig en zeer lekkere afsmaak. Daarnaast eend met limoen en exotische kruiden(naam tok ped), bijzonder lekker en een topper op de kaart. Door zoon zeebaars genomen, ook geslaagd. Porties zijn ruim en meer dan voldoende. Je gaat hier niet met honger van tafel. Tip voor de uitbater, misschien klein assortiment van pepers en piment op tafel voor degene die het wat pikanter willen. Kortom een topper en ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Mooie inrichting waar je je onmiddellijk thuis voelt. Bediening is zeer gastvrij. Mooie kaart. Grote porties. Prima aan te rijden vanaf de snelweg. Buiten zitten mogelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juni 2019 beoordeeld

Altijd lekker , vriendelijke bediening en zeker voldoende eten ! Een aanrader voor lekker thai eten !

Datum van bezoek: juni 2019

Reizigers die Mai Thai bekeken, bekeken ook

In Mai Thai geweest? Deel je ervaringen!