“Zeer lekkere authentieke thai”
Beoordeling van Mai Thai

Mai Thai
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Temse
22 december 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben een vaste bezoeker van restaurant Tjoung Tjoung in Antwerpen en als men weet dat de helft van het clienteel van thaise afkomst is mag ik wel zeggen dat dit een authentiek thai restaurant is. Eens gaan eten in Temse ter vergelijking en met vlag en wimpel geslaagd.
Voorgerecht papayasalade en assortiment thaise hapjes. Papayasalade lekker pittig. Assortiment hapjes klassiek maar ok. Hoofdgerecht scampi met groene curry, pittig en zeer lekkere afsmaak. Daarnaast eend met limoen en exotische kruiden(naam tok ped), bijzonder lekker en een topper op de kaart. Door zoon zeebaars genomen, ook geslaagd. Porties zijn ruim en meer dan voldoende. Je gaat hier niet met honger van tafel. Tip voor de uitbater, misschien klein assortiment van pepers en piment op tafel voor degene die het wat pikanter willen. Kortom een topper en ik kom zeker terug.

Datum van bezoek: december 2019

9 juli 2019 beoordeeld

Mooie inrichting waar je je onmiddellijk thuis voelt. Bediening is zeer gastvrij. Mooie kaart. Grote porties. Prima aan te rijden vanaf de snelweg. Buiten zitten mogelijk.

Datum van bezoek: juli 2019
16 juni 2019 beoordeeld

Altijd lekker , vriendelijke bediening en zeker voldoende eten ! Een aanrader voor lekker thai eten !

Datum van bezoek: juni 2019
30 maart 2019 beoordeeld

Lekkere keuekn, mocht iets pikanter, volgende maal overleggen met de patron, mooie porties, gevarieerd aanbod

Datum van bezoek: maart 2019
18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mis de typische Thaïse smaken en kruiden. De papaya salade was ok, maar dat was het dan ook. Alleen de rekening was flink gepeperd...en die zeebaars...alleszins geen pla rad prik.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Mai Thai bekeken, bekeken ook

In Mai Thai geweest? Deel je ervaringen!