“Een prima Thai”
Beoordeling van Mai Thai

Mai Thai
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Temse
9 juli 2019 beoordeeld

Mooie inrichting waar je je onmiddellijk thuis voelt. Bediening is zeer gastvrij. Mooie kaart. Grote porties. Prima aan te rijden vanaf de snelweg. Buiten zitten mogelijk.

Datum van bezoek: juli 2019

16 juni 2019 beoordeeld

Altijd lekker , vriendelijke bediening en zeker voldoende eten ! Een aanrader voor lekker thai eten !

Datum van bezoek: juni 2019
30 maart 2019 beoordeeld

Lekkere keuekn, mocht iets pikanter, volgende maal overleggen met de patron, mooie porties, gevarieerd aanbod

Datum van bezoek: maart 2019
18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mis de typische Thaïse smaken en kruiden. De papaya salade was ok, maar dat was het dan ook. Alleen de rekening was flink gepeperd...en die zeebaars...alleszins geen pla rad prik.

Datum van bezoek: februari 2019
20 september 2018 beoordeeld

Waar we vorig jaar konden rekenen op een vriendelijk en warm onthaal door de lady of the house zelf, was dit gister totaal het tegenovergestelde. Een jonge kerel (met alle respect want iedereen moet ergens starten) die blijkbaar nog niet lang aan de slag was kreeg geen enkele ondersteuning van de baas die buiten zat bij een sigarettenrokend groepje van wie de rook doodleuk het restaurant kwam binnenwaaien. De gesnipperde eend waren brokken eend en de witte wijn werd warm geserveerd. En dat terwijl ik mijn neefjes en nichtjes had uitgenodigd in een naar mijn mening (toen nog) ideaal restaurantje voor een familiedinertje.

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Mai Thai bekeken, bekeken ook

In Mai Thai geweest? Deel je ervaringen!