“Authentiek Thai restaurant”
Beoordeling van Mai Thai

Mai Thai
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Temse
30 maart 2019 beoordeeld

Lekkere keuekn, mocht iets pikanter, volgende maal overleggen met de patron, mooie porties, gevarieerd aanbod

Datum van bezoek: maart 2019

18 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik mis de typische Thaïse smaken en kruiden. De papaya salade was ok, maar dat was het dan ook. Alleen de rekening was flink gepeperd...en die zeebaars...alleszins geen pla rad prik.

Datum van bezoek: februari 2019
20 september 2018 beoordeeld

Waar we vorig jaar konden rekenen op een vriendelijk en warm onthaal door de lady of the house zelf, was dit gister totaal het tegenovergestelde. Een jonge kerel (met alle respect want iedereen moet ergens starten) die blijkbaar nog niet lang aan de slag was kreeg geen enkele ondersteuning van de baas die buiten zat bij een sigarettenrokend groepje van wie de rook doodleuk het restaurant kwam binnenwaaien. De gesnipperde eend waren brokken eend en de witte wijn werd warm geserveerd. En dat terwijl ik mijn neefjes en nichtjes had uitgenodigd in een naar mijn mening (toen nog) ideaal restaurantje voor een familiedinertje.

Datum van bezoek: september 2018
4 juli 2018 beoordeeld

Vriendelijke en correcte bediening, opgenomen bestelling wordt herhaald om vergissingen te voorkomen. Ongedwongen sfeer. Groot terras vooraan.
Uitgebreide kaart, maar toch vrij duur. Grote porties, je gaat zeker niet met honger buiten.
Plezant om ook eens echte specialiteiten te zien zoals som tam, yam thalee, yam woon sen bij de voorgerechten. Maar wel heel weinig échte Thaise ingrediënten in de curry's. Je verwacht toch (Thaise) aubergines, wortelen, courgettes,... niet enkele verdwaalde boontjes, veel ajuin en massa's paprika. Tafelgenoten vonden sommige bereidingen te zoet.
Versiering van de borden is mooi, maar overdadig en kitscherig. Kan best voor de voorgerechten, maar hoeft niet nogmaals herhaald te worden bij de hoofdgerechten.
Met een beetje extra moeite en aandacht kan dit best het huidige taverne-niveau overstijgen.

Datum van bezoek: juni 2018
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond dit geen typisch thaise keuken en duur voor wat het was, geen lekkere wijn..wel vriendelijke bediening

Datum van bezoek: maart 2018

Reizigers die Mai Thai bekeken, bekeken ook

In Mai Thai geweest? Deel je ervaringen!