“Lekker, maar vrij duur”
Beoordeling van Mai Thai

Mai Thai
Geclassificeerd als nr. 13 van 89 Restaurants in Temse
4 juli 2018 beoordeeld

Vriendelijke en correcte bediening, opgenomen bestelling wordt herhaald om vergissingen te voorkomen. Ongedwongen sfeer. Groot terras vooraan.
Uitgebreide kaart, maar toch vrij duur. Grote porties, je gaat zeker niet met honger buiten.
Plezant om ook eens echte specialiteiten te zien zoals som tam, yam thalee, yam woon sen bij de voorgerechten. Maar wel heel weinig échte Thaise ingrediënten in de curry's. Je verwacht toch (Thaise) aubergines, wortelen, courgettes,... niet enkele verdwaalde boontjes, veel ajuin en massa's paprika. Tafelgenoten vonden sommige bereidingen te zoet.
Versiering van de borden is mooi, maar overdadig en kitscherig. Kan best voor de voorgerechten, maar hoeft niet nogmaals herhaald te worden bij de hoofdgerechten.
Met een beetje extra moeite en aandacht kan dit best het huidige taverne-niveau overstijgen.

Datum van bezoek: juni 2018

25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik vond dit geen typisch thaise keuken en duur voor wat het was, geen lekkere wijn..wel vriendelijke bediening

Datum van bezoek: maart 2018
21 januari 2018 beoordeeld

De uitbaatster staat zelf in haar keuken en komt gerust al een in de zaal om de klanten te begroeten, en jah, Thais moet gemakkt zijn door een echte Thaise, toch !

Datum van bezoek: augustus 2017
12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke uitbaatster, super lekker en meer dan genoeg! Zeker voor herhaling vatbaar! Ook heel gezellig ingericht.

Datum van bezoek: december 2017
19 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Fantastische gerechten aan een aanvaardbare prijs . Ruim voldoende . Ongedwongen sfeer . We hebben genoten ! Vlotte bediening ! Alleen ... waarom telkens onze glazen werden weggehaald is ons een raadsel ! 🤔

Datum van bezoek: oktober 2017

Reizigers die Mai Thai bekeken, bekeken ook

In Mai Thai geweest? Deel je ervaringen!