Beoordeeld op 9 juni 2021

Wat een bijzonder plekje is dit. Wij verbleven in de Poldersuite. Mooie ruime kamer met een heerlijke douche en eigen terras. Bedden zijn prima en het is brandschoon. Koelkastje op de kamer en je kan koffie en thee zetten. Door de corona mochten ze de kamer niet schoonmaken, maar alles wat je nodig had werd meteen gebracht. Schone handdoeken, Rituals doucheschuim, schone glazen en koffiecups.
Het uitzicht in fenomenaal. Heerlijk om 's avonds een wijntje te drinken op de vele terrasjes en zithoeken.
Probeer ook eens een wijn uit de wijnbar. Niet goedkoop maar heerlijk.

Een nadeel, het zwembad was nog niet klaar na de winter. Kwam door het koude voorjaar alleen toen wij er waren was het 25 graden en dan is het wel lekker als je nog even kan zwemmen. Ook geen airco op de kamer terwijl de zon er tot laat op de ramen stond. Was dus wel een beetje warm.

Maar verder een superverblijf gehad. De eigenaars zijn ontzettend gastvrij en geven je leuke tips om te gaan doen. Huur ook een paar elektrische fietsen en verken de omgeving per fiets. Echt een aanrader!

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 12 april 2021

Wat een bijzondere plek ! Vanaf het aanrijden was het al een plaatje om te zien. Druk aan het werk bij de molen maar dan heb je geen last van. Komt een bistro bij. Meteen warm welkom door Tine, de tips van Robert en de gastvrijheid van Megan bijzonder familie bedrijf. Accomodaties verschillen qua uiterlijk maar alle even mooi. Persoonlijke aandacht en dat is heel fijn. Je bent geen nummer. We gaan zeker nog een keer terug komen met onze dochters want het is voor jong en oud super.
Ontbijt heerlijk en spelletjes in de wijnbar top!
Boeken zou ik zeggen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 24 maart 2021 via mobiele applicatie

Guesthouse Ensenada is gelegen op een prachtige locatie, een echt verborgen paradijs zoals aangegeven op de website. De suites zijn uniek, fantastisch mooi ingericht, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het verblijf in combinatie met de verschillende arrangementen van sterrenrestaurants maakt het ook echt een culinair feest. Wat wil een mens nog meer? Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw en het top personeel die altijd voor je klaar staan maken het helemaal af. Kortom, een geweldig weekend gehad om nooit meer te vergeten. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 1 maart 2021

Mooi ingerichte kamers met meest luxe uitstraling.
Zeer comfortabele bedden en sanitair.
Het ontvangst is uiterst persoonlijk.
Ook het aanbod van take-away maaltijden tijdens lockdown is prima.
kortom een dikke aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 december 2020

Worst night ever. Op voorhand gecontrolleerd om in orde te zijn met de corona maatregelen. Alles ok bij ontvangst. Mochten in aparte ruimte iets drinken. Tot op een gegeven moment alles 360° draaide, werden we weggejaagd. Dit was een cadeau voor een huwelijksnacht. Trouwkoppel heeft uiteindelijk thuis geslapen. eigenaar zou een refund doen maar daarin uiteindelijk ook niet het beloofde gedaan.

Datum van verblijf: december 2020
Megan Malcorps, Eigenaar van Guesthouse Ensenada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2021

Bizar verhaal. Deze persoon heeft niet bij ons geslapen. Wij verwijzen onder andere naar de reviews bij booking.com. Wij zijn reeds 3 jaar achter elkaar het best beoordeelde 4 sterren hotel van Nederland en verwijzen tevens naar ALLE andere Tripadvisor reviews! Dus…