Beoordeeld op 12 april 2021

Wat een bijzondere plek ! Vanaf het aanrijden was het al een plaatje om te zien. Druk aan het werk bij de molen maar dan heb je geen last van. Komt een bistro bij. Meteen warm welkom door Tine, de tips van Robert en de gastvrijheid van Megan bijzonder familie bedrijf. Accomodaties verschillen qua uiterlijk maar alle even mooi. Persoonlijke aandacht en dat is heel fijn. Je bent geen nummer. We gaan zeker nog een keer terug komen met onze dochters want het is voor jong en oud super.
Ontbijt heerlijk en spelletjes in de wijnbar top!
Boeken zou ik zeggen.

Datum van verblijf: april 2021
Beoordeeld op 24 maart 2021 via mobiele applicatie

Guesthouse Ensenada is gelegen op een prachtige locatie, een echt verborgen paradijs zoals aangegeven op de website. De suites zijn uniek, fantastisch mooi ingericht, comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het verblijf in combinatie met de verschillende arrangementen van sterrenrestaurants maakt het ook echt een culinair feest. Wat wil een mens nog meer? Een vriendelijk ontvangst door de gastvrouw en het top personeel die altijd voor je klaar staan maken het helemaal af. Kortom, een geweldig weekend gehad om nooit meer te vergeten. Wij komen zeker nog eens terug!

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 1 maart 2021

Mooi ingerichte kamers met meest luxe uitstraling.
Zeer comfortabele bedden en sanitair.
Het ontvangst is uiterst persoonlijk.
Ook het aanbod van take-away maaltijden tijdens lockdown is prima.
kortom een dikke aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 december 2020

Worst night ever. Op voorhand gecontrolleerd om in orde te zijn met de corona maatregelen. Alles ok bij ontvangst. Mochten in aparte ruimte iets drinken. Tot op een gegeven moment alles 360° draaide, werden we weggejaagd. Dit was een cadeau voor een huwelijksnacht. Trouwkoppel heeft uiteindelijk thuis geslapen. eigenaar zou een refund doen maar daarin uiteindelijk ook niet het beloofde gedaan.

Datum van verblijf: december 2020
Megan Malcorps, Eigenaar van Guesthouse Ensenada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2021

Bizar verhaal. Deze persoon heeft niet bij ons geslapen. Wij verwijzen onder andere naar de reviews bij booking.com. Wij zijn reeds 3 jaar achter elkaar het best beoordeelde 4 sterren hotel van Nederland en verwijzen tevens naar ALLE andere Tripadvisor reviews! Dus…

Beoordeeld op 11 oktober 2020

Voor een speciaal weekend verbleven we in dit guesthouse. We verbleven in de poldersuite, wat een zeer ruime kamer was met separaat leef- en slaapgedeelte. De kamer had een terrasje met uitzicht over een weilandje waarin de schapen liepen, die nieuwsgierig kwamen kijken tijdens het nuttigen van de welkomstborrel. De kamer was voorzien van alle luxe, regendouche, badjassen, nespresso machine en een goed gevulde minibar. De kamer ligt strak naast het zwembad dat bedoeld is voor alle gasten (maar waarvan je geen last hebt), dus je kunt vanuit je kamer zo in je zwembroek naar buiten lopen in het water plonzen (je hebt ook een mooi uitzicht vanuit het zwembad). Tevens is de sauna binnen kruipafstand, zo kun je 's avonds laat nog even in de sauna zitten. Het ontbijt was keurig, verse producten en je kon naar wens eieren laten bereiden.

Datum van verblijf: september 2020