Beoordeeld op 1 maart 2021

Mooi ingerichte kamers met meest luxe uitstraling.
Zeer comfortabele bedden en sanitair.
Het ontvangst is uiterst persoonlijk.
Ook het aanbod van take-away maaltijden tijdens lockdown is prima.
kortom een dikke aanrader!

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 31 december 2020

Worst night ever. Op voorhand gecontrolleerd om in orde te zijn met de corona maatregelen. Alles ok bij ontvangst. Mochten in aparte ruimte iets drinken. Tot op een gegeven moment alles 360° draaide, werden we weggejaagd. Dit was een cadeau voor een huwelijksnacht. Trouwkoppel heeft uiteindelijk thuis geslapen. eigenaar zou een refund doen maar daarin uiteindelijk ook niet het beloofde gedaan.

Datum van verblijf: december 2020
Megan Malcorps, Eigenaar van Guesthouse Ensenada, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 januari 2021

Bizar verhaal. Deze persoon heeft niet bij ons geslapen. Wij verwijzen onder andere naar de reviews bij booking.com. Wij zijn reeds 3 jaar achter elkaar het best beoordeelde 4 sterren hotel van Nederland en verwijzen tevens naar ALLE andere Tripadvisor reviews! Dus…

Beoordeeld op 11 oktober 2020

Voor een speciaal weekend verbleven we in dit guesthouse. We verbleven in de poldersuite, wat een zeer ruime kamer was met separaat leef- en slaapgedeelte. De kamer had een terrasje met uitzicht over een weilandje waarin de schapen liepen, die nieuwsgierig kwamen kijken tijdens het nuttigen van de welkomstborrel. De kamer was voorzien van alle luxe, regendouche, badjassen, nespresso machine en een goed gevulde minibar. De kamer ligt strak naast het zwembad dat bedoeld is voor alle gasten (maar waarvan je geen last hebt), dus je kunt vanuit je kamer zo in je zwembroek naar buiten lopen in het water plonzen (je hebt ook een mooi uitzicht vanuit het zwembad). Tevens is de sauna binnen kruipafstand, zo kun je 's avonds laat nog even in de sauna zitten. Het ontbijt was keurig, verse producten en je kon naar wens eieren laten bereiden.

Datum van verblijf: september 2020
Beoordeeld op 10 augustus 2020 via mobiele applicatie

Dit jaar togen we naar Guesthouse Ensenada in Schoondijke voor onze zomervakantie. Daar hebben we geen seconde spijt van gehad. De vriendelijke eigenaren Tine en Robert zorgden ervoor dat we ons direct thuis voelden. De Polderkamer, die wij een week lang bewoonden, was van alle gemakken voorzien. Een zeer goed bed en een zalige regendouche. En iedere ochtend een vers ontbijtje, met een eitje naar wens.

Tine en Robert wijzen je op de hoogtepunten uit de omgeving, zodat je altijd goed terecht komt als je er op uit gaat. Het strand was op 25 minuten fietsen, die we bij Ensenada konden huren. Knokke en Brugge bleven vanwege Corona helaas uit de planning. Maar dat halen we wel weer een keer in, want ik denk dat Guesthouse Ensenada nog wel een keertje wordt aangedaan. Onze vrienden hebben we het sowieso al aangeraden!

Datum van verblijf: augustus 2020
Beoordeeld op 3 juli 2020

Mijn man en ik zijn dol op weekendjes weg naar wat luxere plekken waar vooral een gastvrije sfeer heerst. We voelden ons hier ontzettend welkom. Het is een prachtige plek en super om met een klein kind te zijn en de gastvrouw zorgt ervoor dat je je meer dan welkom voelt en dat alle details kloppen! Echt een aanrader.

Datum van verblijf: juni 2020