“Druk bezochte zaak”
Beoordeling van Middelpunt

Middelpunt
Geclassificeerd als nr. 9 van 12 Restaurants in Buggenhout
17 maart 2020 beoordeeld

Een rustig avondje gezellig iets eten, mmm, het zit er meestal heel vol maar dat is misschien omdat het nieuw is. Het eten is er heel lekker maar de tomatensoep was zo pikant dat ik direct een fles water bestelde. De wokschotel met gerookte kip, groenten en tagliatelli bevatte dan weer een kruidloze saus. De decafeiné was veel te waterig maar voor de rest hoor je me niet klagen. Ik kom hier zeker nog terug: snelle bediening en achteraf kregen we een luisterend oor van de zaakvoerster, heel belangrijk!

Datum van bezoek: februari 2020

8 maart 2020 beoordeeld

hadden plat van 23 eur besteld, kregen 4 kroketjes en moesten bijkomende bijbetalen (maar dat zie je pas achteraf op de rekening..zeggen ze niet aan tafel)
vlees saignant gevraagd, was meer dan medium..
bijkomende kroketjes geleverd na de maaltijd....

Datum van bezoek: maart 2020
19 februari 2020 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Kruimels op de tafel en stoel van de eters van gisterenavond. Vandaag de sugestiemenu genomen. Voorgerecht in orde. Hoofdschotel, witloof en boontjes nog niet gaar. Parelhoentje en krokketjes in orde. Nagerecht, rijstpap was oke. De wachttijden vielen voor ons goed mee.

Datum van bezoek: februari 2020
27 januari 2020 beoordeeld

Heel gezellige brasserie, vriendelijke bediening, prijs/kwaliteit top, goede kaart en
Regelmatig suggesties. Kinderen voelen er zich thuis!

Datum van bezoek: januari 2020
10 januari 2020 beoordeeld

Leuk en fris ingericht, heeeel veel kosten ingedaan, in een pand dat gehuurd word. Onervaren bazin en personeel. 35 min wachten op een croque ! Terwijl er amper 2 andere tafels bezet waren met enkel drinkers. Die zien ze trouwens niet al te graag komen. Die verteren niet genoeg. Ik hoop dat ze een frisse neus ophalen deze winter voor het komende zomerseizoen, .t zal nodig zijn

Datum van bezoek: oktober 2019

Reizigers die Middelpunt bekeken, bekeken ook

Buggenhout, Oost-Vlaanderen

In Middelpunt geweest? Deel je ervaringen!