“Positief verrast”
Beoordeling van Skov

Skov
Geclassificeerd als nr. 1 van 7 Restaurants in Buggenhout
21 september 2020 beoordeeld

Eerste bezoek aan dit restaurant en wij zijn super positief verrast. Mooi terras, vriendelijke bediening en lekker eten.

Datum van bezoek: september 2020

24 augustus 2020 beoordeeld

Wij gaan regelmatig eten samen maar de mosselen waren zaterdagavond absoluut niet goed, idem de "onglet" neen niet meer voor ons : zijn geld niet waard

Datum van bezoek: augustus 2020
31 juli 2020 beoordeeld

Samen met vrienden op toer met de fiets, via google een resto met terras gezocht.
Lunch, 24 euro, voorgerecht gazpacho, ham en burrata, hoofdgerecht kalksonglet.
Wie nu durft "van de kraai" serveren verdient een pluim!

16 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en vriendelijke bediening. Lekker eten. Paling en burger gegeten. Misschien iets meer creativiteit. Ipv frietjes een gebakken aardappel of zoete aardappel of een lekkere puree. Voor het bedrag verwachte ik net ietsjes meer.

12 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Aangename en vlotte bediening in mooi en verzorgd restaurant.
Lekkere gerechten met oog voor detail. Genoten.

Datum van bezoek: juli 2020

Reizigers die Skov bekeken, bekeken ook

Sint-Amands, Antwerpen

Opwijk, Vlaams-Brabant
Opdorp, Oost-Vlaanderen

In Skov geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.