“Culinair genieten”
Beoordeling van Restaurant de Koetsier

Restaurant de Koetsier
Geclassificeerd als nr. 5 van 38 Restaurants in Boxtel
5 juli 2020 beoordeeld

Wat een smaakbeleving bij Restaurant de Koetsier. We hebben heerlijk gegeten, genoten van de bijpassende bijzondere wijntjes, in een mooie ambiance. We komen zeker terug! Echt een avond genieten!

Datum van bezoek: juli 2020

4 juli 2020 beoordeeld

We zijn de hele avond in de watten gelegd en hebben genoten van heerlijke, creatieve gerechten in combinatie met mooie wijnen. Eigentijds en smaakvol interieur in prachtig monumentaal pand. Aanwinst voor Boxtel en verre omtrek.

Datum van bezoek: juli 2020
29 juni 2020 beoordeeld

Bij onze reservering gaven we door graag 5 gangen vegetarisch te willen eten. Omdat we liever geen vlees of vis eten wil nog niet zeggen dat we niet graag verrassend eten ;) Nou dat verrassende zat wel goed en zeker ook de verschillende smaak en textuur contrasten. Heerlijk gegeten met echt verrassende wijnen erbij. Volgende keer weer!

24 juni 2020 beoordeeld

Wij hebben vorige week ontzettend genoten van ons diner bij de Koetsier in Boxtel!
We werden samen hartelijk ontvangen door de eigenaar en na een keurige gezondheidscheck voorzien van een prachtig glas Zuid-Afrikaanse bubbels, (weer eens wat anders dan Cava).
We besloten voor het verrassingsmenu te gaan, iets waar we zeker geen spijt van kregen! Prachtige gerechten volgenden elkaar op, aangevuld met mooie wijnen die prima aansloten bij hetgeen we te eten kregen! Topper was het gerecht met langoustine en pompoen, welke ook keurig werd toegelicht door de keurige jonge gastheer in opleiding! Werkelijk subliem! We sloten af met koffie en huisgemaakte lekkernijen, waarbij de macaron eruit sprong! Na deze geweldige avond ontdekten we ook nog dat de chef een dame was! Werkelijk uit de kunst, en wij gaan zeker terugkomen!

21 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wederom heerlijk gegeten! Prettige bediening, fantastische chef, prachtige wijncombinaties en een uitgebreid en afwisselend kaasaanbod. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juni 2020
ayestavanhoek, Eigenaar van Restaurant de Koetsier, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2020

Beste Laurien, wat ontzettend fijn om te lezen, graag gedaan en heel graag tot ziens !

Reizigers die Restaurant de Koetsier bekeken, bekeken ook

In Restaurant de Koetsier geweest? Deel je ervaringen!