“lekker ijs”
Beoordeling van De Bouwhoeve

De Bouwhoeve
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Hoogstraten
16 november 2016 beoordeeld

lekker ijs in een mooie gerestaureerde hoeve / prijs is iets te hoog voor sommige producten / je proeft de kwaliteit in de gerechten

11 oktober 2016 beoordeeld

heel lekker ijs gegeten. Genoeg variatie mogelijk. wel donkere schuur, geeft opgesloten gevoel. Vriendelijke bediening

2 oktober 2016 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst, behulpzame mensen, lekker verzorgde barbecue en huisbereide nagerechten.
Ideaal met kinderen en voor kinderen.
Infrastructuur volledig afgestemd, kleine speeltuin, go-carts,golfstokken...

28 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ons jaarlijkse weekend ging ditmaal door in de Bouwhoef. We verbleven daar met 20 personen in verschillende appartementen die in de hoeve zijn ondergebracht. Alle comfort was aanwezig en omdat de zon van de partij was, konden we 's middags telkens op de binnenplaats eten. In de omgeving kan je prachtige wandelingen maken en voor je het weet ben je in Nederland. Het is een boerderij met legkippen en melkkoeien, en een crémerie. De rondleiding was boeiend, zeker de 60.000 legkippen en de manier waarop de eieren werden verzameld.
Met het zonnige weer was een ijsje in de crémerie onvermijdelijk!

11 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke pannenkoeken gelukkig maar een, mijn tafelgenoot had er twee en was voldaan hebben nog een liter rijstpap naar huis genomen was ook heel lekker

Reizigers die De Bouwhoeve bekeken, bekeken ook

Hoogstraten, Antwerpen

In De Bouwhoeve geweest? Deel je ervaringen!