“Fijne ervaring in een klassiek kader”
Beoordeling van Aux Petits Oignons

Aux Petits Oignons
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Jodoigne
Keukens: Frans
Beschrijving: Stéphane Lefebvre en Laëtitia Haumont delen hun liefde voor gastronomie, sinds ze elkaar leerden kennen in l’Air du Temps. Nadat ze beiden hun eigen weg hadden afgelegd in grote restaurants zoals : l’Eau Vive, l’Essentiel, la Frairie ..., vonden ze elkaar terug in 2008 om hun eigen restaurant te openen in Jodoigne : Aux Petits Oignons. Zoals een echte kunstenaar, ontwikkelt en deelt Stephane hij er zijn passie. Hij houdt ervan om fijnproevers te verwennen met smakelijke en heerlijke gerechten. Geïnspireerd door de versheid en de kwaliteit van de lokale producten, creërt hij voortdurend ; en zijn menukaart evolueert dan ook volgens de seizoenen. Uitzonderlijke gerechten krijgen een ereplaats en worden op verschillende manieren klaargemaakt, zoals de gegrilde borst van het Piétrainvarken, dat men kan herontdekken hetzij gelakt of hetzij 24 uur gegaard. In een elegant decor of op het terras bij mooi weer, nodigen zij u uit om van een buitengewone gastronomische reis te genieten.
26 januari 2024 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze ervaring met dit leuke restaurant, een maand geleden, heeft een goede indruk nagelaten. We hebben toen het “wild-menu” genomen.

Dit restaurant doet vaker speciale menu’s die draaien rond specifieke bepaalde seizoensgebonden producten, een meerwaarde!

Aangezien het restaurant vlak bij de taalgrens ligt, komen hier zowel Vlamingen als Walen. Dit vertaalt zich ook in een redelijk goed sprekend en tweetalig personeel. (Ook de menu-kaart wordt op tafel gezet met beide landstalen.)

Wij kijken alvast uit naar nog andere menu’s die zullen volgen.

Datum van bezoek: december 2023
Stéphane L, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 februari 2024

Hartelijk dank voor uw mening. We zijn erg blij om te lezen dat je uitkijkt naar onze volgende menu's, die altijd worden aangekondigd op onze Facebook-pagina en op onze website.
Zoals u al zei, doet ons team zijn best om u in het Nederlands en Frans te verwelkomen, wat essentieel is om ten volle van onze gerechten te kunnen genieten.
We kijken ernaar uit u te mogen verwelkomen op ons volgende kortlopende menu.
Merci beaucoup pour votre avis. Nous sommes très heureux de lire ici votre impatience à découvrir nos prochains menus qui sont toujours annoncés sur notre page FaceBook et sur notre site internet.
Comme vous l'avez évoqué, notre équipe fait de son mieux pour vous accueillir en néerlandais et en français, c'est indispensable pour que vous appréciez au mieux les assiettes que nous vous proposons.
Ce sera donc un plaisir de vous accueillir pour notre prochain menu éphémère.
Bien à vous.

2 oktober 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was zeer lekker. Mooi gepresenteerd - goede kwaliteit van producten. Ontbrak wel wat verfijning.
De sfeer, aankleding van het restaurant en de bediening was matig. Helemaal niet vriendelijk.

Datum van bezoek: september 2023
Stephane L, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2023

Bedankt voor uw recensie, die we erg hard vinden, vooral in vergelijking met de commentaren die we meestal lezen.
We waarderen het zeer en zullen er rekening mee houden voor de toekomst.
We zijn blij dat u over het algemeen heeft genoten van wat u bij ons heft geproefd.
Merci pour votre critique que nous trouvons très sévère, surtout en comparaison avec les remarques que nous lisons habituellement.
Nous y sommes extrêmement sensibles et en tenons compte pour l'avenir.
Nous sommes heureux que, dans l'ensemble, vous avez apprécié ce que vous avez dégusté chez nous.
Bien à vous, Vriendelijke groeten

26 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur, vriendelijke bediening- weliswaar in het Frans maar spreken ook een mondje Nederlands gezien de locatie. Zeer lekker eten. Verzorgde borden. Wijnen te doen van prijs (gekozen van de kaart) professionele bediening. Dit restaurant heeft een michelinster en die verdienen ze ook! Aanrader!

Datum van bezoek: september 2023
Stephane L, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2023

Hartelijk dank voor je commentaar en je aanbeveling. Ons team doet ook zijn best om u te verwelkomen in het Nederlands met, toegegeven, een Frans accent. Het is ook dankzij beoordelingen zoals die van u dat we elke dag beter worden. Bedankt voor uw feedback.
Merci beaucoup pour votre commentaire et votre recommendation. Notre équipe fait aussi de son mieux pour vous accueillir en néerlandais avec, c'est vrai, un accent francophone. C'est aussi grâce à des avis comme le vôtre que nous nous améliorons tous les jours.
Bien à vous et à très bientôt.

14 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er vandaag 14 juli 2023 met z’n tweeën en hebben er genoten van het overheerlijke “menu Inspiration”, een professionele uitleg over hetgeen geserveerd werd en klantvriendelijkheid konden we enorm appreciëren.

Datum van bezoek: juli 2023
Jean Paul Mouffe, Marketing van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2023

We vinden het altijd geweldig om te horen dat je een geweldige tijd bij ons hebt gehad. Daarom werkt ons hele team, in de eetzaal en in de keuken natuurlijk, graag met je samen.
Nogmaals hartelijk dank.
Nous sommes toujours enchantés de constater que vous avez passé un très bon moment chez nous. C'est aussi dans cette optique que l'ensemble de notre équipe, en salle et en cuisine bien sûr, travaille avec beaucoup de plaisir.
Merci encore. Bien à vous

12 mei 2023 beoordeeld

Aantal jaren geleden was ik hier al geweest en het was al geweldig. Ondertussen trotse bezitters van een Michelin ster en de kwaliteit is top. Supervriendelijke bediening, uitstekend eten en prijs-kwaliteit is dik in orde voor een sterren restaurant.

Datum van bezoek: mei 2023
Jean Paul Mouffe, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2023

Wij zijn erg blij dat de kwaliteit die wij bieden in de loop der jaren niet is veranderd. Wij hopen en streven ernaar om regelmatig te verbeteren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat u zich de genoemde prijs kunt veroorloven. Bedankt voor uw complimenten. Ons hele team dankt u.
Met vriendelijke groet
Nous sommes très heureux que la qualité que nous proposons n'ait pas changé avec les années. Nous espérons et faisons tout pour nous améliorer régulièrement tout en vous garantissant un prix abordable, comme vous l'évoquez. Merci pour vos compliments. C'est toute nous équipe qui vous remercie.
Bien à vous

Reizigers die Aux Petits Oignons bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant
Jodoigne, Waals-Brabant

In Aux Petits Oignons geweest? Deel je ervaringen!