“Diner”
Beoordeling van Aux Petits Oignons

Aux Petits Oignons
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Jodoigne
Keukens: Frans
Beschrijving: Stéphane Lefebvre en Laëtitia Haumont delen hun liefde voor gastronomie, sinds ze elkaar leerden kennen in l’Air du Temps. Nadat ze beiden hun eigen weg hadden afgelegd in grote restaurants zoals : l’Eau Vive, l’Essentiel, la Frairie ..., vonden ze elkaar terug in 2008 om hun eigen restaurant te openen in Jodoigne : Aux Petits Oignons. Zoals een echte kunstenaar, ontwikkelt en deelt Stephane hij er zijn passie. Hij houdt ervan om fijnproevers te verwennen met smakelijke en heerlijke gerechten. Geïnspireerd door de versheid en de kwaliteit van de lokale producten, creërt hij voortdurend ; en zijn menukaart evolueert dan ook volgens de seizoenen. Uitzonderlijke gerechten krijgen een ereplaats en worden op verschillende manieren klaargemaakt, zoals de gegrilde borst van het Piétrainvarken, dat men kan herontdekken hetzij gelakt of hetzij 24 uur gegaard. In een elegant decor of op het terras bij mooi weer, nodigen zij u uit om van een buitengewone gastronomische reis te genieten.
26 september 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi interieur, vriendelijke bediening- weliswaar in het Frans maar spreken ook een mondje Nederlands gezien de locatie. Zeer lekker eten. Verzorgde borden. Wijnen te doen van prijs (gekozen van de kaart) professionele bediening. Dit restaurant heeft een michelinster en die verdienen ze ook! Aanrader!

Datum van bezoek: september 2023
Stephane L, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2023

Hartelijk dank voor je commentaar en je aanbeveling. Ons team doet ook zijn best om u te verwelkomen in het Nederlands met, toegegeven, een Frans accent. Het is ook dankzij beoordelingen zoals die van u dat we elke dag beter worden. Bedankt voor uw feedback.
Merci beaucoup pour votre commentaire et votre recommendation. Notre équipe fait aussi de son mieux pour vous accueillir en néerlandais avec, c'est vrai, un accent francophone. C'est aussi grâce à des avis comme le vôtre que nous nous améliorons tous les jours.
Bien à vous et à très bientôt.

14 juli 2023 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren er vandaag 14 juli 2023 met z’n tweeën en hebben er genoten van het overheerlijke “menu Inspiration”, een professionele uitleg over hetgeen geserveerd werd en klantvriendelijkheid konden we enorm appreciëren.

Datum van bezoek: juli 2023
Jean Paul Mouffe, Marketing van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2023

We vinden het altijd geweldig om te horen dat je een geweldige tijd bij ons hebt gehad. Daarom werkt ons hele team, in de eetzaal en in de keuken natuurlijk, graag met je samen.
Nogmaals hartelijk dank.
Nous sommes toujours enchantés de constater que vous avez passé un très bon moment chez nous. C'est aussi dans cette optique que l'ensemble de notre équipe, en salle et en cuisine bien sûr, travaille avec beaucoup de plaisir.
Merci encore. Bien à vous

12 mei 2023 beoordeeld

Aantal jaren geleden was ik hier al geweest en het was al geweldig. Ondertussen trotse bezitters van een Michelin ster en de kwaliteit is top. Supervriendelijke bediening, uitstekend eten en prijs-kwaliteit is dik in orde voor een sterren restaurant.

Datum van bezoek: mei 2023
Jean Paul Mouffe, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2023

Wij zijn erg blij dat de kwaliteit die wij bieden in de loop der jaren niet is veranderd. Wij hopen en streven ernaar om regelmatig te verbeteren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat u zich de genoemde prijs kunt veroorloven. Bedankt voor uw complimenten. Ons hele team dankt u.
Met vriendelijke groet
Nous sommes très heureux que la qualité que nous proposons n'ait pas changé avec les années. Nous espérons et faisons tout pour nous améliorer régulièrement tout en vous garantissant un prix abordable, comme vous l'évoquez. Merci pour vos compliments. C'est toute nous équipe qui vous remercie.
Bien à vous

22 juni 2021 beoordeeld

Geen stijf gedoe, wel waar het om draait: een topseizoenskeuken met professionele bediening in familiale sfeer. Een restaurant dat smaakbeleving en eerlijke prijzen boven elitair tafelen stelt (iets waaraan veel restaurants zich bezondigen in de michelinsfeer).

Alle gerechten van het menu werden complexloos aangepast naar een zwangere vrouw in ons gezelschap.
De wijnen werden passend geselecteerd en vriendelijk uitgelegd.

Zomerterras met mooi panorama. Wij komen zeker weer terug om dit topteam te steunen.

Datum van bezoek: juni 2021
419jpm, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2021

Hartelijk dank, Michael, voor deze zeer mooie complimenten. Wij zijn erg blij dat u de familiale sfeer vermeldt die wij in ons restaurant willen respecteren en handhaven. Maar we willen ook zeer professioneel blijven en ingaan op uw specifieke verzoeken. We kijken er naar uit om u weer bij ons te hebben voor een positieve ervaring.
Hartelijk dank voor uw opmerkingen, zij helpen ons om onze service te verbeteren of te bevestigen.
Met vriendelijke groet.
Merci beaucoup Michael pour ces très beaux compliments. Nous sommes très heureux que vous ayez évoqué l'ambiance familiale que nous tenons à respecter et maintenir dans notre restaurant. Mais nous voulons aussi rester très professionnels et répondre à vos demandes spécifiques. Nous attendons avec impatience de vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience aussi positive.
Merci beaucoup pour vos commentaires, ils permettent de nous améliorer ou de confirmer notre service.
Bien à vous.

20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn echtgenote had een verrassing voor vaderdag en wat voor een! Het was een jaar geleden dat we hier nog waren wegens welbekende redenen natuurlijk. Het personeel was in topvorm, de equipe in grote doen. De gerechten waren top, de chefs liefde voor de Spaanse keuken was duidelijk merkbaar en laat dit nu ook toevallig ook onze favoriete zijn. De wijnen pasten perfect bij elk gerecht en waren mooi opgebouwd. Iberico varken, rosé met een garnituur waarvan elk detail op de juiste plaats zat en om van te smullen. Eveneens top was het eerste dessert, ham van de streek met een schuim van Parmigiano, begeleid door een glaasje Manzanilla! De ster is zeker meer dan verdiend. De smaken en de aanpak brengen je in de sfeer van top restaurants als El Buli en Bo Tic in de Spaanse Emporda. Ook zuid Franse invloeden volgens de vriendelijke dame die ons bediende en de tips voor Frankrijk kregen we er bij. Een zaak is wel zeker: dit gaat geen jaar meer duren eer dat we terugkomen bij leven en welzijn natuurlijk.

Datum van bezoek: juni 2021
419jpm, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2021

Duizendmaal dank voor deze mooie opmerking die u aan ons, ons restaurant, ons team en onze keuken toeschrijft. We zijn zeer tevreden. En we zijn natuurlijk ongeduldig om je weer te zien zonder nog een jaar te moeten wachten. Nogmaals bedankt en tot ziens.
Merci mille fois pour ce très beau commentaire que vous nous attribuez, à notre restaurant, notre équipe et notre cuisine. Nous en sommes très heureux. Et nous sommes bien évidement impatients de vous retrouver chez nus sans devoir attendre un an de plus. Merci encore et à très vite.
Bien à vous

Reizigers die Aux Petits Oignons bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant
Jodoigne, Waals-Brabant

In Aux Petits Oignons geweest? Deel je ervaringen!