“Top klasse !”
Beoordeling van Aux Petits Oignons

Aux Petits Oignons
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Jodoigne
Keukens: Frans
Beschrijving: Stéphane Lefebvre en Laëtitia Haumont delen hun liefde voor gastronomie, sinds ze elkaar leerden kennen in l’Air du Temps. Nadat ze beiden hun eigen weg hadden afgelegd in grote restaurants zoals : l’Eau Vive, l’Essentiel, la Frairie ..., vonden ze elkaar terug in 2008 om hun eigen restaurant te openen in Jodoigne : Aux Petits Oignons. Zoals een echte kunstenaar, ontwikkelt en deelt Stephane hij er zijn passie. Hij houdt ervan om fijnproevers te verwennen met smakelijke en heerlijke gerechten. Geïnspireerd door de versheid en de kwaliteit van de lokale producten, creërt hij voortdurend ; en zijn menukaart evolueert dan ook volgens de seizoenen. Uitzonderlijke gerechten krijgen een ereplaats en worden op verschillende manieren klaargemaakt, zoals de gegrilde borst van het Piétrainvarken, dat men kan herontdekken hetzij gelakt of hetzij 24 uur gegaard. In een elegant decor of op het terras bij mooi weer, nodigen zij u uit om van een buitengewone gastronomische reis te genieten.
12 mei 2023 beoordeeld

Aantal jaren geleden was ik hier al geweest en het was al geweldig. Ondertussen trotse bezitters van een Michelin ster en de kwaliteit is top. Supervriendelijke bediening, uitstekend eten en prijs-kwaliteit is dik in orde voor een sterren restaurant.

Datum van bezoek: mei 2023
Jean Paul Mouffe, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 mei 2023

Wij zijn erg blij dat de kwaliteit die wij bieden in de loop der jaren niet is veranderd. Wij hopen en streven ernaar om regelmatig te verbeteren en er tegelijkertijd voor te zorgen dat u zich de genoemde prijs kunt veroorloven. Bedankt voor uw complimenten. Ons hele team dankt u.
Met vriendelijke groet
Nous sommes très heureux que la qualité que nous proposons n'ait pas changé avec les années. Nous espérons et faisons tout pour nous améliorer régulièrement tout en vous garantissant un prix abordable, comme vous l'évoquez. Merci pour vos compliments. C'est toute nous équipe qui vous remercie.

22 juni 2021 beoordeeld

Geen stijf gedoe, wel waar het om draait: een topseizoenskeuken met professionele bediening in familiale sfeer. Een restaurant dat smaakbeleving en eerlijke prijzen boven elitair tafelen stelt (iets waaraan veel restaurants zich bezondigen in de michelinsfeer).

Alle gerechten van het menu werden complexloos aangepast naar een zwangere vrouw in ons gezelschap.
De wijnen werden passend geselecteerd en vriendelijk uitgelegd.

Zomerterras met mooi panorama. Wij komen zeker weer terug om dit topteam te steunen.

Datum van bezoek: juni 2021
419jpm, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 24 juni 2021

Hartelijk dank, Michael, voor deze zeer mooie complimenten. Wij zijn erg blij dat u de familiale sfeer vermeldt die wij in ons restaurant willen respecteren en handhaven. Maar we willen ook zeer professioneel blijven en ingaan op uw specifieke verzoeken. We kijken er naar uit om u weer bij ons te hebben voor een positieve ervaring.
Hartelijk dank voor uw opmerkingen, zij helpen ons om onze service te verbeteren of te bevestigen.
Met vriendelijke groet.
Merci beaucoup Michael pour ces très beaux compliments. Nous sommes très heureux que vous ayez évoqué l'ambiance familiale que nous tenons à respecter et maintenir dans notre restaurant. Mais nous voulons aussi rester très professionnels et répondre à vos demandes spécifiques. Nous attendons avec impatience de vous revoir chez nous pour une nouvelle expérience aussi positive.
Merci beaucoup pour vos commentaires, ils permettent de nous améliorer ou de confirmer notre service.
Bien à vous.

20 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn echtgenote had een verrassing voor vaderdag en wat voor een! Het was een jaar geleden dat we hier nog waren wegens welbekende redenen natuurlijk. Het personeel was in topvorm, de equipe in grote doen. De gerechten waren top, de chefs liefde voor de Spaanse keuken was duidelijk merkbaar en laat dit nu ook toevallig ook onze favoriete zijn. De wijnen pasten perfect bij elk gerecht en waren mooi opgebouwd. Iberico varken, rosé met een garnituur waarvan elk detail op de juiste plaats zat en om van te smullen. Eveneens top was het eerste dessert, ham van de streek met een schuim van Parmigiano, begeleid door een glaasje Manzanilla! De ster is zeker meer dan verdiend. De smaken en de aanpak brengen je in de sfeer van top restaurants als El Buli en Bo Tic in de Spaanse Emporda. Ook zuid Franse invloeden volgens de vriendelijke dame die ons bediende en de tips voor Frankrijk kregen we er bij. Een zaak is wel zeker: dit gaat geen jaar meer duren eer dat we terugkomen bij leven en welzijn natuurlijk.

Datum van bezoek: juni 2021
419jpm, Propriétaire van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 juni 2021

Duizendmaal dank voor deze mooie opmerking die u aan ons, ons restaurant, ons team en onze keuken toeschrijft. We zijn zeer tevreden. En we zijn natuurlijk ongeduldig om je weer te zien zonder nog een jaar te moeten wachten. Nogmaals bedankt en tot ziens.
Merci mille fois pour ce très beau commentaire que vous nous attribuez, à notre restaurant, notre équipe et notre cuisine. Nous en sommes très heureux. Et nous sommes bien évidement impatients de vous retrouver chez nus sans devoir attendre un an de plus. Merci encore et à très vite.

18 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooie gerechten, en bijzonder verrassende smaken.
De wijnen zijn goed gekozen en worden iets te gul geschonken. Rijden na een menu met wijnsuggesties is ondoenbaar.
Informele sfeer, geen stijf of overchique gedoe.

Bediening loopt bijzonder vlot en vriendelijk. Zeer attent personeel.,
Het terras is ruim en heel aangenaam.

En dan de prijzen… eigenlijk zijn ze gewoon te goedkoop voor wat je krijgt.

Datum van bezoek: mei 2021

Dank je wel Mark voor je complimenten. U bent erg gul voor ons en we zijn erg blij.
We beloven minder wijn te serveren, vooral als u rijdt. We geven om je. Maar vertel niemand dat we onze prijzen kunnen verhogen, we zouden uiteindelijk naar jou luisteren. Maar nu serieus. Wij willen ons eten toegankelijk maken en de sfeer van ons restaurant familiair, maar toch zeer professioneel. Het lijkt erop dat u onze keuzes zeer hebt gewaardeerd en daar zijn we erg blij om.
Vriendelijke groeten.
Merci beaucoup Mark pour vos compliments. Vous êtes très généreux avec nous et nous en sommes très heureux.
Promis, nous acceptions de diminuer la quantité de vin servie, surtout si vous conduisez. Nous tenons à vous. Mais ne racontez à personne que nous pourrions augmenter nos prix, on finirait pas vous écouter. Plus sérieusement, nous souhaitons vraiment rendre notre cuisine accessible et l'ambiance de notre restaurant familiale tout en restant très professionnelle. Il semble que vous ayez beaucoup apprécié nos chois et nous en sommes très heureux.
Bien à vous.

13 oktober 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening en verfijnde keuken. Alhoewel gelegen net over de taalgrens spreken de personeelsleden nederlands.

Datum van bezoek: oktober 2020
419jpm, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Dank u wel Philippe voor uw opmerking. We zijn erg blij dat we u gerechten naar uw smaak hebben aangeboden, maar zijn ook erg ontroerd door uw dank voor onze nederlands.
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes très heureux de vous avoir proposé des plats à votre goût mais somme aussi très touchés de vos remerciements pour notre néerlandais.

Reizigers die Aux Petits Oignons bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant
Jodoigne, Waals-Brabant

In Aux Petits Oignons geweest? Deel je ervaringen!