“Verfijnde smaken”
Beoordeling van Aux Petits Oignons

Aux Petits Oignons
Geclassificeerd als nr. 1 van 47 Restaurants in Jodoigne
Keukens: Frans
Beschrijving: Stéphane Lefebvre en Laëtitia Haumont delen hun liefde voor gastronomie, sinds ze elkaar leerden kennen in l’Air du Temps. Nadat ze beiden hun eigen weg hadden afgelegd in grote restaurants zoals : l’Eau Vive, l’Essentiel, la Frairie ..., vonden ze elkaar terug in 2008 om hun eigen restaurant te openen in Jodoigne : Aux Petits Oignons. Zoals een echte kunstenaar, ontwikkelt en deelt Stephane hij er zijn passie. Hij houdt ervan om fijnproevers te verwennen met smakelijke en heerlijke gerechten. Geïnspireerd door de versheid en de kwaliteit van de lokale producten, creërt hij voortdurend ; en zijn menukaart evolueert dan ook volgens de seizoenen. Uitzonderlijke gerechten krijgen een ereplaats en worden op verschillende manieren klaargemaakt, zoals de gegrilde borst van het Piétrainvarken, dat men kan herontdekken hetzij gelakt of hetzij 24 uur gegaard. In een elegant decor of op het terras bij mooi weer, nodigen zij u uit om van een buitengewone gastronomische reis te genieten.
13 oktober 2020 beoordeeld

Vriendelijke bediening en verfijnde keuken. Alhoewel gelegen net over de taalgrens spreken de personeelsleden nederlands.

Datum van bezoek: oktober 2020
419jpm, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 oktober 2020

Dank u wel Philippe voor uw opmerking. We zijn erg blij dat we u gerechten naar uw smaak hebben aangeboden, maar zijn ook erg ontroerd door uw dank voor onze nederlands.
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous sommes très heureux de vous avoir proposé des plats à votre goût mais somme aussi très touchés de vos remerciements pour notre néerlandais.

19 september 2020 beoordeeld

het was weer superlekker iedere keer een beleving goede bediening doen moeite om nederlands te praten kijk al uit naar wildseizoen

Datum van bezoek: september 2020
419jpm, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 september 2020

En we kijken uit naar uw komst op dit volgende menu. Hartelijk dank voor uw opmerking over onze Nederlanders. We doen ons best om u te verwelkomen in de taal van onze klanten, dit is erg belangrijk voor ons.
Vriendelijke groeten
Et nous vous attendons avec plaisir pour ce prochain menu. Merci beaucoup pour votre remarque sur notre néerlandais. Nous faisons le mieux pour vous accueillir avec la langue de nos clients, c'est très important pour nous.

18 september 2020 beoordeeld

Allereerst: het eten is top! Echter, voor één Michelin-ster laat de beleving te wensen over. De aankleding, sfeer & netheid op het terras lijkt nauwelijks op die van een brasserie en bovendien komt er regelmatig een vleug rioolgeur voorbij. Het personeel is niet echt vriendelijk & niet gekwalificeerd voor een restaurant van deze klasse blijkt uit een pijnlijk voorval: op de broodbordjes liggen al broodjes bij aankomst, maar de bijhorend kommetjes voor olijfolie blijven leeg. Wanneer degene van het gezelschap die als enige nog een broodje heeft na het voorgerecht om olijfolie vraagt, wordt deze wel bijgevuld. Zelfs bij de andere 2 gasten die geen brood meer hebben en er nadien ook geen meer zullen krijgen...

11 september 2020 beoordeeld

Menu gourmand met aangepaste wijnen. Was superlekker, mooie presentatie, vriendelijke bediening. Echt een aanrader !

Datum van bezoek: september 2020
419jpm, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 september 2020

We zijn erg blij met dit resultaat. Hartelijk dank voor deze uitwisseling en tot ziens.
Nous sommes très heureux de ce résultat. Merci beaucoup pour ce partage et à très bientôt.

30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Goed drie gangen menu. Degelijke porties waardoor je niet met honger naar huis gaat. Bediening doet moeite om Nederlands te spreken, iets wat we echt toejuichen.

Datum van bezoek: augustus 2020
419jpm, Agence/Consultant van Aux Petits Oignons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 augustus 2020

Dank u wel Gabriele voor uw opmerking. Wij waarderen uw aanmoediging voor onze Nederlandse praktijk, ook al maken we tijdens de dienst enkele fouten.
We zijn erg blij dat je genoten hebt van je tijd bij ons. Het is een genoegen om het hier te lezen.
Vriendelijke groeten
Merci beaucoup pour votre commentaire. Nous apprécions vos encouragements pour notre pratique du néerlandais même si au cours du service nous faisons quelques erreurs.
Nous sommes très heureux que votre passage chez nous vous ait contenté. C'est un plaisir de le lire ici.

Reizigers die Aux Petits Oignons bekeken, bekeken ook

Tienen, Vlaams-Brabant
Jodoigne, Waals-Brabant

In Aux Petits Oignons geweest? Deel je ervaringen!