“Uitstekend gegeten.”

Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
25 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de nieuwe buren in totaal met 6 mensen gegeten. Niets is te veel voor de bediening. Uitstaande kwaliteit prijs verhouding in deze gemeenschap. Voor Kyran, de dame in de bediening, ook door Corona veel sterkte op zoek naar nieuwe baan. Alles op de kaart bijna geprobeert de laatste maanden. Nog geen enkele teleurstelling opgedaan. Thanks

Datum van bezoek: september 2020

15 januari 2020 beoordeeld

We aten met z'n vieren na lange tijd weer eens bij Rialto. Het is winter, dus waren we op tijd en kozen de tafel direkt voor de open haard. Dat is de enige manier om lekker warm te zitten. Een algemene fout is het, dat restauranthouders hun verwarming te laat aanmaken waardoor het ongemoedellijk is als je binnen komt. Bij Rialto voor de open haard: PRIMA. Het eten was deze keer niet vlekkeloos, dat was vroegr beter. Er is een andere kok aan het werk. De kwaliteit is prima en e pizzavulling ook, maar het smaakt gewoon vlakker en minder smakelijk. Dan krijg je ook op ijskoude borden geserveerd waardoor de pizza, als je op de helft bent, al duidelijk te koud is.Tot onze pech maakte de kelner ook nog een irritante fout door onze voorgerechten twee keer op de rekening te zetten. Last but not least was de indische kelner slecht te verstaan in zijn "engels" omdat hij binnensmonds sprak en met weinig volume. Dus meerdere keren moesten we nahaken wat hij ons wilde mededelen of vragen. Nu aten we hier al zeker zo'n jaar of twaalf met genoegen. Deze keer viel het niet zo mee.....

Datum van bezoek: januari 2020
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed eten maar minder als vroeger. De bediening is ook verandert. Waren niet super tevreden. Alleen de vriend die pizza at en een ander lasagne vonden het goed. Verder niet denderend

Datum van bezoek: oktober 2018
1 mei 2018 beoordeeld

Zeer goed gegeten bij deze zeer net uitziende pizzeria. De pizza's zijn dun, zoals in Italië. Personeel is erg vriendelijk.

Datum van bezoek: april 2018
15 augustus 2017 beoordeeld

Wij gaan al jaren eten bij Rialto. Vanaf ongeveer € 10 per persoon kun je er lekker Italiaans eten. Pizza, pasta, vlees, vis. Ook lekkere voorgerechten. En heerlijke cappuccino. Tafels netjes gedekt. Ziet er daardoor wat luxer uit. Buiten is het terras nu overdekt, waardoor het prima toeven is. Het personeel kon wat minder stijf en ietwat vriendelijker zijn. Geldt niet voor alle personeelsleden. Ook binnen Kun je lekker zitten. Alles ziet er netjes uit.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Rialto Restaurante Pizzeria Italiano bekeken, bekeken ook

Benijofar, provincie Alicante

In Rialto Restaurante Pizzeria Italiano geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
België
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.