“Lekker!!”
Beoordeling van Restaurant La Luna

Restaurant La Luna
Geclassificeerd als nr. 3 van 35 Restaurants in Benijofar
22 juni 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten, vriendelijke bediening met een attente serveerster. Verzorgde schotels aan goeie prijzen. Restaurant was proper en net.

23 mei 2021 beoordeeld

3-gangen menu en keuze tussen een 5-tal gerechten. De menu kost 10 euro en soms een supplement van 2 euro. De borden zijn copieus, maar zeer lekker. De cocktail van gamb's, de zalm en entrecote zijn aanraders. Vriendelijke bediening. Wij komen zeker terug.

13 mei 2021 beoordeeld

Met vakantie in Benijofar, na aankoop huisje. Hebben intussen alle restaurants in Benijofar geprobeerd, dit is bij verre het beste inzake prijs/kwaliteit. Ja, je kan misschien net iets ‘beter’ eten in een ander restaurant, maar dit is een restaurant om elke dag naar toe te trekken : 10,90€ voor 3-gangen menu, dat wekelijks veranderd (met uitzondering van de garnalencocktail hoop ik ❣️) Dikke aanrader (zou ik eigenlijk niet mogen doen, ik wil dit voor mij houden )

27 september 2019 beoordeeld

Vanavond bij La Luna gegeten. Het was werkelijk af, prijs/kwaliteit geweldig. Garnalencocktail vooraf en sirloinsteak als hoofd, er is een 3 gangen keuzemenu voor ong. 11 euro. Voor iedereen wat wils. Gaan hier zeker terug, is een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
23 september 2019 beoordeeld

Dit jaar een paar keer gaan eten bij La Luna. Een 3-gangen menu voor € 10,90. Sommige gerechten tegen kleine bijbetaling. Het eten was heerlijk en ruim voldoende voor de prijs. Vriendelijke bediening. We gaan volgend jaar zeker terug!

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Restaurant La Luna bekeken, bekeken ook

Rojales, Costa Blanca
Benijofar, provincie Alicante

Benijofar, provincie Alicante
San Miguel de Salinas, Costa Blanca

In Restaurant La Luna geweest? Deel je ervaringen!