Beoordeeld op 9 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooie, ruime en verzorgde kamer. De gastheer is zeer vriendelijk je voelt je er direct thuis. Een aanrader als je rust zoekt. Het ontbijt is ruim en zeer verzorgd met zelf gemaakte en lokale producten.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 25 november 2014

Wij hebben de eigenaar zelf helaas niet gezien, maar wij werden zonder twijfel minstens even goed ontvangen door zijn ouders. We werden meteen op ons gemak gesteld en kregen de nodige uitleg over de kamers. Overheerlijk geslapen dankzij de rustige ligging en het zalige bed. De kamers en de badkamers waren zeer proper en waren van alles voorzien (tot wattenstaafjes en washandjes toe). Om ons verblijf af te sluiten werden we verwend met een royaal ontbijt! Werkelijk alles waar je aan denkt bij een luxueus ontbijt stond op tafel, met leuke extraatjes zoals chocolaatjes, verse fruitsla, gerookte zalm etc. Werkelijk een topverblijf! Hier kunnen sommige hotels nog iets van leren!

Kamertip: De Lazy-kamer heeft een prachtige inloopdouche
Datum van verblijf: november 2014
Beoordeeld op 2 september 2014

De B Guesthouse is voor ons zowat HET voorbeeld van alles wat een B&B moet hebben. Zeer moderne en functionele kamers. Super bedden, ruime badkamer, zeer uitgebreid, compleet maar vooral lekker ontbijt en heel vriendelijke eigenaars. We bezoeken de B&B bijna jaarlijks met een aantal vrienden en het is ieder jaar weer super!

Het is een aanrader voor iedereen die in Leuven moet zijn voor zaken (industrieterrein op 5 minuten), ontspanning en gewoon een weekendje gezellig weg! Doe zo verder!

Kamertip: Zowel de 2 kamers als het appartement zijn zeer mooi en helemaal top ingericht!
Datum van verblijf: juni 2014
Beoordeeld op 29 augustus 2014

De beste B en B waar we al ooit geweest zijn, de eigenaar is zeer vriendelijk en behulpzaam zeer gastvrij en attent. Het ontbijt is in 1 woord geweldig elke dag iets nieuws en super lekker, wij logeren ongeveer 100 nachten per jaar op hotel of b en b dit is voor ons de top, het beste ontbijt ooit . De kamers zeer netjes , heerlijke bedden, super douche eigenlijk kunnen we niets bedenken wat minder is dus voor ons een 11/10 . Jørgen we komen zeker terug.

Kamertip: Wij logeerden in het appartement alles aanwezig om zelf te koken, zelfs een wasmachine . Eigen privé terras , eigen ingang.
Datum van verblijf: augustus 2014
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 1 oktober 2013

Ik trof een kamer op 4sterren niveau: groot bed met 2 verschillende hardheden matras, een zeer ruime badkamer met grote inloopdouche, apart toilet: top!
Ontbijt slaat alles! Eigen gemaakte confitures, biologische appelsap, super omeletje, meloen met ham, biologisch brood, diverse kaasjes en heerlijke koffie!! Zeer vriendelijke servicegerichte jonge eigenaars hebben alles voor je over. Vlakbij in het dorp een zeer gezellig Belgisch eetcafe (ca 500mtr)

Datum van verblijf: oktober 2013