20 personen bekijken dit hotel
View deal
BESPAAR 15 US$
Official Website
Beoordeeld op 27 december 2019 via mobiele applicatie

Voor de 3 de maal naar dit hotel, wederom fantastische service gekregen,eten was zeer uitgebreid en smaakvol. Zeer vriendelijk personeel. Wel een beetje tegenslag gekend met het weer ( 4 dagen regen van de 7 ) .
Hotel is zeker een aanrader.

Datum van verblijf: december 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Hideaway At Royalton Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 december 2019

Dear Hpeter1967
Thank you for allowing us the opportunity of hosting your recent holidays. I am delighted to know how much you enjoyed your stay with us highlighted by our service. Thank you for sharing your experience with us and I look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 13 december 2019 via mobiele applicatie

Een aanrader voor mensen die houden van een relaxte strandvakantie met alle gemakken voorzien.
Al het personeel is meer dan vriendelijk! Ze maken je cabana op als een bed met extra veel handdoeken, willen je zelfs een massage geven, ze doen echt alles voor je.
Wij hadden 2 Butlers Leon& Fransisco die onze vakantie nog meer luxe gaf. Whatsappen met de Butler voor als je iets nodig hebt, erg handig!! Heel erg bedankt !!
Onze ober aan het strand Alexis is top je kan merken dat hij hier met plezier werkt en kregen zelfs een klein presentje!
Hideaway is super geen kinderen wel soms wat irritante Amerikanen.

Datum van verblijf: december 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Hideaway At Royalton Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 december 2019

Dear 917christelt
We'll extend your compliments to our staff and most particularly, to your butlers It feels very rewarding to hear that our services have gone beyond our client’s expectations. Comments like yours constitute some good motivation for us to keep working to achieve our guests’ satisfaction. It will be a great pleasure to welcome you once again at Hideaway at Royalton.

Beoordeeld op 10 oktober 2019 via mobiele applicatie

Een heel mooi fijn resort met goede restaurants waar je avonds lekker uit kunt eten en er rekening gehouden wordt met jou wensen. Verder is de entertainment iedere dag goed en afwisselend.

Wij zijn met onze vragen via guest services geholpen door Icela Hernandez
Zij heeft dit top gedaan en werkt bij de Hideaway afdeling dus als je hulp nodig heb dan regelt zij dat. Zoals bv restaurant reserveringen ivm bepaald eten, andere föhn, en wij krijgen ook onze kamer romantisch versierd de laatste dag!

Wij komen zeker terug met onze kinderen!

Datum van verblijf: oktober 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Hideaway At Royalton Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 oktober 2019

Dear MoKar167
We really appreciate your having taken the time to write this review of our facilities and services. We feel very proud to acknowledge you feel so enthusiastic about your recent vacation at our premises and we hope this will not be your last visit.

Beoordeeld op 21 september 2019 via mobiele applicatie

Hele goede ontvangst vanaf moment dat ik aankwam, geweldige service heel sociaal.
Ik verbleef in Diamondclub @t Hideaway, eigen butler en fles wijn op kamer bij binnenkomst.
Tevens bottle-service inbegrepen waarbij ik voor mijn verblijf 2 flessen van het huis kreeg.
Het is heel goed geregeld bij Royalton, echt de moeite waard om dit zelf te beleven!!!

Datum van verblijf: september 2019
Reistype: Reisde alleen
LopeZAlfonso, Gerente van Hideaway At Royalton Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 september 2019

Dear Shareef83
Thank you for allowing us the opportunity of hosting your recent holidays. I am delighted to know how much you enjoyed your stay with us highlighted by our diamond club service. Thank you for sharing your experience with us and I look forward to welcoming you back in the near future.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

Fantastisch verblijf in het Hideaway-gedeelte van het resort (geen kinderen en vooral veel lol), alles perfect geregeld en goede service bij vragen. Over het algemeen gaat mijn voorkeur niet uit naar all incluse resorts maar dit is absoluut een aanrader, wij moesten last minute onze vakantieplannen weizigen en waren erg blij met de uiteindleijke keuze. Wij willen graag Perla en Carlos bedanken voor de topservice tijdens het ontbijt en Ivan Mesoro voor de fantastische service op het Hideaway strand.

Datum van verblijf: mei 2019
LopeZAlfonso, Gerente van Hideaway At Royalton Riviera Cancun, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 augustus 2019

Dear bmfresco
It has been a great pleasure to receive your warm review describing your most recent vacation at our premises. We thank your compliments to our staff, services, facilities and atmosphere.
I hope you give us the honor of another visit soon.